sestdiena, 2014. gada 29. novembris

Wishlist 2015

Sveiki!
Ho-ho, tuvojas jauks laiks, kurš vienmēr asociējas ar siltumu, baltumu, karstvīnu, rotājumiem... Ziemassvētki! Laiks arī wishlistam!

Nav nekas īpašs, viss ir saviem spēkiem nopērkams (nu izņemot Naked acu ēnu paleti), vienkārši vajag jau kaut ko atstāt nenopirktu, lai sevi iepriecinātu Ziemassvētkos :) Nja, kaut kā pārāk vienkārši sanāk, laikam manas prasības ir pārāk mazas :D

*Inglot logotips nozīmē, ka gribu sākt savu iepazīšanos ar šo firmu.

Un ar ko jūs gribētu būt iepriecināti šogad?

Stay Beautiful!

7 komentāri:

  1. Es arī gribu Naked 2 :))
    Inglot ēnas droši var pirkt, ir tiešām labas. Domāju pamazām paplašināt savu Inglot ēnu kolekciju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Naked 2 ir mana mīļāka no visiem variantiem :)
      Noteikti kko sev nopirkšu no tām ēnām :)

      Dzēst
  2. Tā Dove putu maska nav nemaz tik laba kā sākumā šķita. Tagad mētājas nelietota, jo matiem gandrīz vispār neko nedod pēc lietošanas ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. žēļ, jo šampūns un kondicionieris man ļoti patika. ņemšu vērā.. vēl ir laiks pamainīt savu wishlistu :)

      Dzēst
  3. Man arī sarakstā stāv Naked2, būs vienreiz jāsaņemās un jāpasūta. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es šo drīzāk paprasīšu kādam kā dāvanu :) vai nu uz Jauno gadu, vai uz dz. dienu

      Dzēst
  4. Naked2 ir tā vērts, viena no manām visvairāk lietotajām paletēm. Mans vēlmju saraksts http://ievasblogs.com/2015/01/03/2015a-wish-lists/

    AtbildētDzēst