otrdiena, 2014. gada 11. novembris

Good Morning! - rīta rituāli

Sveiki!
Sejas kopšana ir neatņemama rīta daļa. No rīta gribas gribas lietot kaut ko uzmudinošu, ar svaigu smaržu, kas palīdz pamosties un justies svaigi. Svarīgi arī sagatavot savas sejas ādu kosmētikas uzklāšanai un aizsargāt viņu.
Mani rīta rituāli ir viegli un neaizņem daudz laika, kas ir ļoti svarīgi, jo, apvienojot mācības ar darbu, katra miega minūte ir ārkārtīgi svarīga.

Jebkuram sejas tipam ir svarīga attīrīšana - ar to arī sākam! Es tagad lietoju Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit cream wash - krēmveidīgs līdzeklis, ļoti maigi attīra ādu nesausinot to. Smarža tiešām atgādina greipfrūtu, ir svaigi un palīdz 'pamodināt' seju pēc gulēšanas. Agrāk lietoju sejas mazgāšanas želeju no Acnacid, kura arī patika, bija arī svaiga un ar ērtāku iepakojumu, bet nedaudz sausināja ādu.

Kādreiz veicu eksperimentu un nedēļu nelietoju toniku. Manai ādai šis nepatika, poras paplašinājās, saka rādīties pinnes. Jau nezinu cik ilgi lietoju Madaras attīrošu toniku, kurš domāts taukainai un kombinētai ādai. Šis laikam man jau ir 3 iepakojums. Viena iepakojuma man pietiek uz ļoooti ilgu laiku. Labi tonizē, āda jūtas svaigāka un gatava krēma uzklāšanai. Tagad skapī stāv un gaida savu laiku Mossas melleņu toniks, jo sagribējās kaut ko beidzot pamainīt, bet nekādai citai firmai tieši toniku ziņā neuzticos. Tomēr tas Mossas toniks vēl ilgi gaidīs savu laiku, jo Madaras pat netaisās beigties :D.

Daži cilvēki ar taukaino vai kombinēto ādas tipu kļūdaini uzskata, ka šiem ādas tipiem nav nepieciešama mitrināšana. Tomēr tā nav, jo āda tieši mitrināšanas trūkuma dēļ sāk izdalīt lieko sebumu. Garnier Moisture Match sejas krēmu lietoju jau kopš februāra un šis ir otrais iepakojums. Krēms ir domāts taukainai un kombinētai ādai, viņš ir ļoti viegls, nav pārāk blīvs un drīzāk atgādina sorbetu. Labi iesūcas ādā un jau pēc neilga brīža seja ir gatava make-up uzklāšanai. Agrāk lietoju 2 reizes diena, tagad lietoju tikai rītos, man ar to pietiek.

 Loreal Skin Perfection Eye Cream ir man vairāk kā bonuss, kuru lietoju ne katru rītu, tāpēc arī šodien, kad taisīju bildi, par viņu aizmirsu :D. Nelietoju tik bieži, jo neredzu no viņa lielu efektu vai nu manas cerības bija pārāk lielas. Mitrina acu zonu, ar maniem tumšiem lokiem cīnīties viņam nepietiek spēka. Varbūt nesapratu šo produktu vai tiešām cerības bija pārāk lielas...

Lūk tā izskatās mani rīta rituāli. Ko lietojiet jūs? Vai esat kaut ko mēģinājuši no šiem produktiem?

Stay Beautiful!

4 komentāri:

  1. Par toniku tev pilnīgi piekrītu, es lietoju Bioderma micelāro ūdeni no rīta un vakarā pēc sejas mazgāšanas un ir atšķirība. Pēc izjūtām katru rītu miksēju mazgāšanas līdzekļus - maigākas putas, neutrogena želeja vai Garnier skrubis. Tāpat arī pamīšus lietoju krēmus sejai - vienu rītu augļskābju krēmu, citu rītu mitrinošu krēmu. :) Tumšajiem lokiem pamēģini Inglot izgaismotāju, tā ir laba manta! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Madaras produkcija visa ir laba, prieks, ka kaut ko tādu ražo tieši Latvijā :) Man Garnier sejas mazgāšanas līdzekļi liekas par agresīvu, nedraudzējos ar viņiem :( Par tumšajiem lokiem - paldies par ieteikumu :) bet vairāk meklēju tieši kaut ko no kopjošas kosmētikas. Kolēģe teica, ka viņai palīdzēja acu krēms no "Čornij žemčug", domāju, ka tas arī jāpamēģina.

      Dzēst
  2. Es arī esmu gandrīz otrā garnier nordic krema beigās,taču man atkal viņš šķiet mazliet lipīgs un smarža pārāk spirtaina,bet no sākuma un vasarā ļoti patika! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man viņš ļooti patīk, smarža man liekas patīkama, bet tā ir ļoti personīga lieta :) jā, ir mazliet lipīgs, bet tas tikai pirmās 2 minūtes pēc uzklāšanas. tagad pirkšu Mossas krēmus, pamēģināt, kaut ko pamainīt.

      Dzēst