ceturtdiena, 2014. gada 27. novembris

Essence Gel Eye Pencil

Sveiki!
Šodien man ir labas ziņas visām, kurām patīk Essence producija - Dominas Drogās tagad jau ir dubultais Essence stends, kurā ir divas reizes vairāk produktu! Pašai šodien nebija laika visu apskatīt, jo pat nezināju, ar ko sākt :)
Bet pāris dienas atpakaļ es impulsīvi nopirku divus acu zīmuļus. Vienkārši paņemu rokās, pagrozīju, pamēģināju un iemetu grozā. Pirmais manu uzmanību piesaistīja zilais, bet brūno es paņemu tāpēc ka zinu, ka man tā krāsa piestāv :)

Par zilo es nebiju īsti pārliecināta, bet ja es nepamēģināšu, tad arī neuzzināšu :) Parasti lietoju tikai melno acu līniju, tāpēc šis ir man liels eksperiments.

Abi zīmuļi ir ļoti spilgti, turas labi, neatstāj nekādas 'pēdas' tur, kur nevajag, gandrīz vai nekustās no savas vietas. Ir ūdensizturīgi, bet ņemas nost viegli ar kosmētikas noņemšanas līdzekli. Sākumā bija ļoti grūti viņus lietot, jo pirms tam biju lietojusi tikai parastus zīmuļus vai šķidro līniju, bet pēc tam piešāvos un viss aizgāja. Vienīgais mīnuss - nav iespējams uzzīmēt smalko galiņu (vai nu man rokas aug no nepareizas vietas).

06 Cocoa Bean - tumši brūna krāsa, piestāv zilo acu īpašniecēm. Uz bildes pat izskatās kā gandrīz melna.
brūns; ar skropstu tušu


02 Around Midnight - tumši zila, man atgādina vēla vakara debesis vai smalku vakarkleitu. Joprojām nevaru saprast vai man piestāv.
zils; bez skropstu tušas

Negaidīju tik labu kvalitāti. Cena katram ir 2.59 eiro. Mana atzīme ir 9/10.

Esat jau mēģinājuši šos zīmuļus?

Stay Beautiful!

6 komentāri:

  1. Nopirku brūno, bet varu lietot viņu tikai uz augšējā plakstiņa, uz ūdenslīnijas nenormāli kož :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. uz ūdenslīnijas gan nemēģināju, jo parasti tur lietoju vai balto, vai melno. nja, laikam, nav tam domāts :(

      Dzēst
  2. Man identiski, nopirku tieši ar domu, ka likšu uz ūdenslīnijas (jo no turienes visi zīmuļi pazūd kā nebijuši), bet kož un asaro acis :( Uz augšējā plakstiņa viss ok.. Kopumā, par to cenu, nav jau slikts produkts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, es arī pamēģināju viņu uz ūdenslīnijas, sāka asarot acis..

      Dzēst
  3. Man patīk abi varianti. :) Tumši zilais tāds dramatiskās - wow iziešanai, bet arī ikdienai der, ja gribās. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ikdienā man iepatikās lietot brūno, paņemu līdzi, kad braucu uz Viļņu, kopā ar paleti Hello Autumn sanāk skaists ikdienas make-up:)

      Dzēst