piektdiena, 2014. gada 28. novembris

Essence Longlasting Lipstick #09 Wear Berries

Sveiki!
Pavisam nesen es lietoju tikai caurspīdīgus lūpu balzamus un higiēniskas lūpu krāsas, jo ne vienmēr ir iespēja pakārtot lūpas, uzkrāsot vēl. Dažreiz pat aizmirsu par to vai vienkārši slinkums :) Daudz vieglāk vienkārši uzklāt kaut ko neuzkrītošo, kuru ir iespējams uzklāt pat bez spoguļa.
Bet rudenī man pēkšņi sagribējās košas krāsas un šī ir pirmā lūpu krāsa, kuru nopirku. Šis bija impulsīvais pirkums, jo biju iegājusi veikalā, lai nopirktu vecmammai matu krāsu.
Šī ir viena no manām lielākajām problēmām, jo es gandrīz vai nekad nevaru aiziet no veikala tikai ar to, kas bija mana sarakstā. No manis tiešām vajag slēpt kosmētiku :D. Īpaši strādājot veikalā, kad neviena nav, var visu papētīt un sastādīt milzīgo wishlistu.

Bet nu beigšu savu lirisko intro un pievērsīšos raksta 'galvenai varonei'. Iepakojums ir stilīgs, ja salīdzināt ar iepriekšējām Essence lūpu krāsās, šis izskatās solīdāks. Pēc svītras iepakojuma vidū var viegli atšķirt toņus. Vāciņš turas labi, tāpēc var mierīgi iemest somiņā.

Zem jebkuras lūpu krāsas es vienmēr uzklāju lūpu balzamu, lai lūpas justos labāk. Šī arī nav izņēmums, jo man viņa sausina lūpas. Noturība viņai tiešām ir laba, tomēr ēdienreizi viņa neiztur. Uz manām lūpām nepasvītro nepilnības, man biežāk tādas problēmas ir ar gaišiem toņiem.

Bet pats galvenais, protams, ir tonis. tas ir tas, kādēļ es dievinu šo lūpu krāsu! Man liekas, ka manējiem rudajiem matiem šis tonis piestāv. Viņš ir neparast un burvīgs, tāds kā ogu kompots vai kaut kāda želeja, jo nav tieši violetais vai rozā, un neskatoties uz to, ka izskatās košs, nav pārāk uzkrītošs, tāpēc droši viņu lietoju darba dienās. Tomēr manam standartā make-up zeltainos toņos šī krāsa ne pārāk nepiestāv, tāpēc sanāk lietot viņu ne pārāk bieži.


Kopumā šī ir viena no manām mīļākajām lūpu krāsām gan sava toņa dēļ, gan arī tāpēc ka uz lūpām viņš klājas un izskatās labi. Neskatoties uz to, ka sausina lūpas, mana atzīme ir 10/10. Cena 2.59 eiro.

Kā jums patīk Essence lūpu krāsas?

Stay Beautiful!

2 komentāri:

  1. Ļoti skaists tonis, piekrītu, ka Essence lūpu krāsas ir ļoti labas un par zemu cenu. Man šī pati lūpu krāsa ir rozā krāsā un orandžīgā krāsa. Tev ļoti piestāv šis tonis, bildēs laikam izskatās drusku rozīgāks nekā dzīvē. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, laikam, pagaidām nav labas kameras, bet ceru ka drīzumā būs..:)

      Dzēst