svētdiena, 2014. gada 23. novembris

SYX zemeņu un granātābolu maskas

Sveiki!
Pēdējā laikā fanoju par sejas ādas attīrīšanu, jo mana pieredze rāda, ka tas ir pats galvenais manas sejas kopšanā. Protams, centos pārāk neaizrauties, jo pārlieku skrubju un masku izmantošana arī kaitē ādai.
Ir mēģinātas daudzas maskas, šodien gribēju pastāstīt par pēdējām divām, kuras esmu mēģinājusi.
Šis maskas ir atšķirīgas no pārējām, ko esmu lietojusi, kā arī nav līdzīgas viena otrai pēc konsistences.

Man pašai dažreiz patīk mēģināt kaut ko jaunu, tāpēc iegādājos šis maskas. Mani uzrunāja košs iepakojums, augļi un pat neatbiedēja tas, ka es pavisam nezinu šo firmu. Maskas pēc savas konsistences ir ļoti atšķirīgas:

Exfoliating strawberry face mask vairāk smaržo pēc ananāsiem nekā pēc zemenēm. Viņa ir krēmveidīga ar daļiņām, kuras atgādina zemeņu kauliņus, un, uzklājot to uz sejas, ir sajūta, ka tu lieto skrubi nevis masku. Pēc tam atstāju viņu uz 20 minūtēm un nomazgāju. Seja ir tīra un arī nedaudz mitrināta pateicoties tam, ka maska ir krēmveidīga. Nav savilktas sajūtas uz sejas.

Peel-off pomegranate face mask pēc konsistences atgādina man... Moment superlīmi! Viņu ir nedaudz grūti uzklāt un, kad tā ir uzklāta, ir savilkšanas sajūta. Pēc 10 minūtēm viņu vajag nolobīt, bet man nesanāca un es vienkārši nomazgāju. Šī ir tāda agresīvāka maska, pēc viņas āda jūtas super-tīra.

Kopumā man maskas patika, iespējams kā pirkšu atkārtoti, bet tagad ir tik daudz visādu masku un tā gribas visas pamēģināt...
Šobrīd maskas maksā 1.29 eiro katra.

No šis firmas Drogās ir pieejamas maskas un roku krēms. Esat jau kaut ko mēģinājuši?

Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru