sestdiena, 2014. gada 22. novembris

Himalaya Herbals Under Eye Cream

Sveiki!
Ilgi meklēju līdzekli, kurš man palīdzētu cīnīties ar vienu no izplatītākām 21. gadsimta problēmām - tumšajiem lokiem zem acīm. Darbs un mācības neļauj man izgulēties 6 un dažreiz pat 7 dienas nedēļā.
Tā kā krēms no Loreal man nepalīdzēja, sapratu, ka cena ne vienmēr atbilst kvalitātei un intereses pēc izdomāju paņemt kaut ko lētāku. Par Himalayu esmu lasījusi daudz pozitīvas atsauksmes.
Man patika, ka krēms ir ar dabīgām sastāvdaļām, kā arī bija interesanti pamēģināt kosmētiku no Indijas. Ar atlaidi cena bija ļoti laba, tāpēc šis krēms pusotru nedēļu atpakaļ attapās pliks nokļuva manā plauktā.

Ražotājs sola mums gaišāku un gludāku ādu ap acīm, aizsardzību no saules stariem un brīvajiem radikāļiem, kā arī saka, ka krēms 80% gadījumos mazinās tumšos lokus un 28% mazinās grumbiņas 4 nedēļās. Aktīvās sastāvdaļas: bergēnija, Cipadessa baccifera, kviešu dīkstu eļļa.
Bet nu solījumi jau katram ražotajam ir fantastiski, tāpēc viņiem jau sen neticu. Nu tad krēms ir manās rokās, atlika tikai uzklāt. Sākuma izspiedu par lielu, jo šis krēms ir blīvāks nekā Loreal. Krēms ir nedaudz smagāks. Uzreiz, protams, nekāda efekta nebija, bet sajūtas bija labas, acu zona jūtas mitrināta. Krēmu lietoju 2 reizes dienā

Par grumbiņu mazināšanu neko nevaru daudz pateikt, ko gribas cerēt, ka man manos 19 gados tādu nav :) Varu pateikt tikai to, ka sliktāk šajā ziņā viņš nepadarīja.

Ka liels pluss - pēc nedēļas es tiešām pamanīju, ka tumšie loki ir kļuvuši gaišāki un tas ir tiešām tas, kas man bija nepieciešams! Protams, viņi nepazuda pavisam, bet es apzinos, ka tas nav iespējams, ja es guļu mazāk nekā ir nepieciešams normālam cilvēkam, kā arī mans dzīvesveids nav veselīgs.

Kopā krēms atstāja labu iespaidu, bet esmu pārliecināta, ka vienmēr ir iespējams atrast kaut ko labāku, tāpēc turpināšu meklēt savu ideālu :). Mans vērtējums 8/10.
Ar čeku saglabāšanu es nedraudzējos, cena ar atlaidi 4 ar kaut ko eiro.

Kā jums veicas ar Himalayas kosmētiku? Esat kaut ko lietojuši?

Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru