piektdiena, 2014. gada 7. novembris

Haul-iņš: Oblepikha Siberica, Essence, Maybelline un citi

Sveiki!
Strādājot veikalā, dažreiz ir grūti noturēties un nenopirkt kaut ko, kas iekritis sirdī, īpaši ja ir izdevīga cena! Gribu atrādīt savus jaunumus šajā nedēļa, tāds mazs haul-iņš:) 


  • Essence So Glow! izgaismotājs tonis 10 Look on the Bright Side - šo dabūju dāvanā no mammas, bet, pat ja viņa nebūtu to uzdāvinājusi, pati sev nopirktu. Mans pirmais higlighter. Dod ļoti maigo efektu, bet ar viņu viegli pārspīlēt. Eksperimentēju, vienmēr patīk pētīt kaut ko jaunu:) Cena 3,09€.
  • Maybelline Color Snow Street Artist Top Coat - nu baigi feins! Pārsvarā man nepatīk spīdumi nagu lakās, jo bieži tie izskatās ļoti lēti un perversi, bet šis ir kaut kas cits. Sanāk interesants efekts, bet šo grūti notīrīt no nagiem. Nopirku par 1.63€.
  • Dulgon Kamille roku krēms - pēc konsistences šķidrs, pat sākumā izbrīnījos, jo neesmu pieradusi. Par savu cenu ļoti labs krēms, mitrina rokas, nevar teikt, ka viņš strādā 'dziļumā', bet arī neatstāj plēves sajūtu. Viena lieta neiepriecināja - ļoti maza un neinteresanta smaržu izvēle. Viņam bieži ir atlaides, šobrīd maksā 1.32€.
  • Fusswohl intensīvais kāju krēms - mitrina kājas, bet ar lielu sausumu netiek galā. Palīdz saglābāt pēdiņas maigas pēc vanniņām un citām procedūrām. Nopirku par 1.74€.
  • Fusswohl kāju balzams - izteikta mentola smarža, kas man ļoti patīk. Mitrina nedaudz sliktāk nekā iepriekšējais krēms, bet tik un tā ir ļoti patīkams. Šis ir jau mans trešais iepakojums. Viņš gāja kā dāvana par pirkumu, mazs iepakojums maksā 0.99€.
  • Oblepikha Siberica matu maska - visu laiku favorīts! Brīnos, ka manā kolekcijā tādas vēl nebija, bet pie draudzenes es viņu kārtīgi bija palietojusi :) Mati mīksti, patīkami, pabaroti. Nu un protams vienkārši burvīga smarža! Uz atlaidēm 6.99€.
Atvainojos par bilžu kvalitāti, bet tas ir lielākais, uz ko ir spējīgs mans vecais iPods :(

Un kas jums jauns?
Stay Beautiful!

1 komentārs: