ceturtdiena, 2014. gada 13. novembris

Micabella Mineral Foundation Powder

Sveiki!
Šodien vēlos pastāstīt par vienu brīnumlīdzekli, kurš ļauj man no rīta izdarīt pašu galveno - pagulēt 'vēl piecas minūtes' :) Jo tās atvieglo man make-up uzklāšanu un padara to daudz ātrāku :) Runa ies par Micabella (Micabeauty) minerālo pūderi, kurš var pildīt 3 funkcijas...


...pūderis, konsileris un pat tonālais krēms - viss vienā!
Pirms tam ikdienā lietoju BB krēmu Dream Pure no Maybelline, pūderi no Essence, dažreiz, bet reti, jo negribējās pārslogot seju, lietoju arī konsileri no Catrice vai Maybelline Better Skin. Visu šo produktu uzklāšana man aizņēma kādu laiciņu, kura rītos parasti nepietiek... Bet vienu dienu, aizbraucot uz Rīga Plaza, lai nopirktu sev mēteli, satiku savu kolēģi Ellu, kura strādāju Micabellā savu pēdējo dienu.. Atceros, ka, ejot prom no savas iepriekšējās darbavietas, solīju viņai ka kaut ko noteikti pie viņas nopirkšu. :) Bet tas nebija pietiekami labs arguments, lai nopirkt pūderi.

Dīvainajā kārtā, strādājot 3 mēnešus gandrīz tajā pašā firmā, nesanāca nevienu reizi pašai pamēģināt to pūderi, kuru visas kolēģes slavēja.. Un tad padomāju, ka beidzot ir pienācis mans laiks to izdarīt! Ella piemeklēja man toni, tas ir 07 Lady Godiva un uzklāja to man uz sejas. Rezultāts bija tas, kas mani pierunāja nopirkt šo brīnumu, jo visi mani apsārtumi un nepilnības bija labi paslēptas, bet āda jutās nepārslogota. Sākumā tomēr bija nepatīkamas sajūtas, jo koda ādu, bet sapratu, ka tas bija tādēļ, ka ādu attīrīja tikai ar mitro salveti. Pēc tam tādu problēmu vairāk nebija. Man parādīja dažus trikus, ko var darīt ar šo pūderi un kā viņu izmantot 3 veidos.

Pirmais ir birstošais pūderis, kuru vislabāk uzklāt ar kabuki otiņu, bet var izmantot parasto pūderotu. Personīgi es lietoju Essence pūderotu no Bloom Me Up kolekcijas un rezultāts mani apmierina. Manu maku tas arī apmierina, jo nevajadzēja tērēties un pirkt vēl vienu otu. Vecmamma jau joko, ka mūsu mājās varētu atvērt jauno Drogu filiāli. :D Pūderis ir viegls, gandrīz nejūtams uz sejas, turas visu dienu. Izskatās dabīgi.

Otrais ir konsileris. Te atkal viss ir ļoti viegli - ar mazo otiņu uzklāt uz problēmzonām pirms pūdera uzklāšanas uz visu seju. Viņš nedod augstu pārklājumu, bet ar to man ikdienā pietiek.

Trešais veids ir lietot to kā tonālo krēmu - šo variantu esmu mēģinājusi tikai vienu reizi, atgādināja nedaudz BB krēmu, jo atkal pārklājums nav tāds, ka maskē pilnīgi visu, bet vairāk nekā vienkārši pūderis.

Produkts tērējās ļoti ekonomiski, pietiek ilgam laikam, jo vienai reizei pietiek ar pavisam mazu lielumu. Pieejama ļoti plaša toņu izvēle, var paprasīt konsultantam palīdzēt ar toņa piemeklēšanu, ka to izdarīju es. Kopumā es esmu ļoti apmierināta. Kad man vajag lielāko pārklājumu, piemēram, ejot uz kādu pasākumu vai vienkārši kad ir slikts noskaņojums, izmantoju tonālo krēmu un pa virsū uzklāju šo pūderi.

Pirku par 36 eiro, bet, cik man zināms, firma plāno 'noapaļot' cenas.

Stay Beautiful!

4 komentāri:

  1. Man ir šāds BellaPierrre pūderis, jau lietoju 3 iepakojumu. Bet kaut kā vairs neesmu tik sajūsmināta kā biju sākumā. Par to, ka uzklājas viegli piekrītu, āda arī elpo. Bet manīju, ka uzklājo kādu citas firmas vaigu sārtumu pa virsu minerālajam pūderim tas oksidējas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju, ka tas ir normāli, ka tas "wow" ar laiku pāriet :) šī ir mana pirmā pieredze ar tāda tipa produktiem, turpināšu iepazīt minerālo kosmētiku ;)

      man nav problēmu ar oksidēšanu vai nu es to nepamanu.

      Dzēst
    2. Oksidēšanos pamanīju tieši kombinācijā ar Inglot vaigu sārtumu, tas konkrēti pamainīja toni. :) Bet, jā wow pāriet, bet minerālu kosmētika tiešām ir ļoti laba un galvenais ka dabīga.

      Dzēst
    3. tagad dabūju Bourjois vaigu sārtumu un ar to viss izskatās ļoti harmoniski, jo sārtumi ir labas kvalitātes un dod vieglu efektu :) ar Inglot man pieredzes nav, nekas nav bijis no viņiem O.o.. jāizlabo :)

      Dzēst