trešdiena, 2014. gada 5. novembris

Dove Oxygen Moisture šampūns un kondicionieris

Sveiki! Šodien vēlos pastāstīt par jaunākiem matu kopšanas produktiem no Dove serijas Oxygen Moisture - šampūnu un kondicionieri.
Serijā arī ietilpst maska un serums. Serums mani ne pārāk ieinteresēja, bet masku gan gribētu pamēģināt kādreiz vēlāk. 
Ja godīgi, sākumā pat nepieveru uzmanību šiem jaunumiem no Dove, jo jaunumu pēdējā laikā ir daudz. Pēdējā atlaides dienā aiz garlaicības darba dienas beigās paņemu palasīt bukletu un ražotāja solījumi man līkās diezgan pievilcīgi. Vai neesmu vīlusies?

Šampūns maigi attīra matus, neputojas ļoti daudz, bet pietiekami, lai izmazgātu matus.
Kondicionieris ir šķidrāks nekā man pierasts, bet pēc viņa mati kļūst mīksti un viegli ķemmējami. 

Smarža man atgādina citus Dove šampūnus vai vecus Shamtu šampūnus :) Uz maniem matiem paliek tikai uz laiku kamēr viņi žūst. 
Pirmais iespaids bija pozitīvs, bet nebija tāda 'wow' efekta - mati bija tiešām tīri, viegli un izskatījās apjomīgāki nekā lietojot citus matu kopšanas produktus. Man ir gari un smagi mati, tāpēc mani iepriecina pat ļoti mazs apjoms :) Man ir sausi galiņi un pēc mazgāšanas ar šiem līdzekļiem viņi kļuva nedaudz dzīvāki, viņus vieglāk varēja izķemmēt. 
Pēc otras mazgāšanas reizes, kad mati izžuva dabīgajā veidā, es sāku viņus ķemmēt un.. neticēju, ka tie ir mani mati! Viņi bija mitrināti līdz pašiem galiņiem. Es nevarēju pārstāt viņiem pieskarties. Arī ļoti patika, ka mati nesāka taukoties ātrāk, jo tā vienmēr man ir liela problēma. Es jūtos ļoti apmierināta :)
Domāju, ka lietojot šos regulāri, varēs sasniegt diezgan labus rezultātus.

Kopā šampūnam un kondicionierim es dotu 9/10. Pagaidām labākais, ko esmu mēģinājusi pēdējo 3 gadu laikā.
Cena: es nopirku uz atlaidēm par 3.89, bez atlaidēm cena katram ir 5.99 eiro.

Stay beautiful!
*P.S. Diemžēl savas bildes pagaidām man nav ar ko taisīt :(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru