piektdiena, 2014. gada 7. novembris

Alterra Beauty Balm 6in1

Sveiki!
Kad mūsu tirgū parādījās vācu kompānijas Alterra, kura ražo dabīgo kosmētiku, produkcija, uzņēmums mūsu kolektīvam uzdāvināja sejas kopšanas produktu komplektus, kurā bija šis BB krēms gaišajā tonī. Sākumā, pamēģinot viņu uz rokas, man viņu negribējās izmantot sejai. Bet es tomēr pamēģināju, jo kurš neriskē, tas nedzer šampānieti, hoho :). Nu tad kas no tā ir sanācis...

Krēms ir vidēji šķidrs, ļoti gaišs, ja salīdzināt ar manu ādu, kā var redzē svotčā. Bet, kā jau BB krēmam vajag, viņš pielāgojas ādas krāsai un tad jau neizskatās tik gaišs. Ne pārāk labi maskē nepilnības, mans favorīts Maybelline Dream Pure BB krēms tiek galā ar tām daudz labāk. Viņš ātri iesūcas ādā, tāpēc rīkoties vajag ātri. Bet iesūcās ne pilnīgi, jo viņu var pēc tam just uz ādas, kas man ne pārāk patīk.
Pēc sajūtām uz ādas ir diezgan trekns, bez pūdera es viņu nevarētu izmantot, tāpēc vienmēr pa virsū uzklāju Micabella pūderi. Man ir kombinēta āda, domāju, ka sausas ādas īpašniecēm šis krēms derēs labāk. Turas visas dienas garumā, bet domāju, ka tas ir pateicoties pūderim. Pēc kāda laika paliek gandrīz nejūtams uz ādas. Ādu nesausina. Krēmam ir aizsargājošs faktors SPF 10. Diezgan labs ikdienas variants. No mīnusiem varu nosaukt to, ka no viņa ir tāds kā 'mirdzuma' efekts, tāpēc pēc tā, ka es viņu pamēģināju pirmajā reizē uz rokas, uz sejas man viņu klāt negribējās.
Es varētu viņu nosaukt pēc Madaras tonējoša fluīda pakaļdarinājumu, jo sajūtas ir līdzīgas, tikai šis līdzeklis labāk maskē. Domāju, ka priekš dabīgas kosmētikas ir diezgan labs produkts, ko var lietot ikdienā, kad negribi, lai uz sejas ir maska.

Kopā 7-/10
Cena veikalos ap 5 eiro.
Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru