trešdiena, 2014. gada 19. novembris

Desert Essence Lemon Tea Tree šampūns un kondicionieris

Sveiki!
Agrāk aizrāvos ar organisko un dabīgo kosmētiku, dievināju Madaru, bet vienu brīdī sagribējās atrast kaut ko līdzīgo, bet lētāku. Par iherb veikalu uzzināju no kanādiešu blogeres Sonya Essman. Sākumā pasūtīju Queen Helen Mint Julep masku, Real Techniques sponžu un žožoba eļļu no firmas Desert Essence, kura man ļoti patika, jo varēja padarīt matus gludus un mīkstus. Tāpēc arī izlēmu iegadāties šampūnu no šis firmas...

Sev es izvēlējos šampūnu un kondicionieri ar citrona tējas koka ekstraktu, kuri ir domāti taukainiem matiem. Ar nepacietību gaidīju savu paku, kura gāja pie manis ap mēnesi. Atkārtoti arī pasūtīju žožoba eļļu. Sākumā es biju ļoti vīlusies, jo šampūns vairāk smaržoja pēc "Skaidras" nevis pēc citrona... Smarža ir ķīmiska un man liekas nepatīkama. Man produkta smarža ir ļoti svarīga, bet tomēr īpašības ir svarīgākas.

Šampūns labi attīra matus, ļoti putojas, nav pārāk maigs, kā es baidījos. Pēc efekta neieraudzīju neko atšķirīgu no neorganiskiem šampūniem. Nepalīdz pagarināt matu svaigumu, bet viņš to arī nesola. Manai mammai, kurai ir sausi mati, viņš arī patika, tāpēc grūti pateikt, vai tiešām viņš ir domāts taukainiem matiem. Iepakojums gan ir ne pārāk kvalitatīvs, jo pēc kāda laika šampūns sāka tecēt un daudz produkta vienkārši 'aizskrēja'.

Kondicionieris padara matus mīkstus, ļoti labs efekts, es tik labu efektu negaidīju, jo nedomāju, ka organiskais kondicionieris var būt tik iedarbīgs. Tomēr viņš nav tik iedarbīgs, kā man mīļākais Dove kondicionieris vai viens no favorītiem Dulgon. Tomēr, šis mani ļoti pārsteidza un atstāja labu iespaidu. Vienīgais mīnuss - smarža. Tāpēc arī nelietoju šo seriju bieži.

Kopumā varu teikt, ka šie produkti ir labi tiem, kuriem ir svarīgs sastāvs un nav svarīga smarža. Atkārtoti nepirktu, bet gribās pamēģināt ābolu šampūnu no šis firmas.
Kopā šai serijai dotu 7/10. Nopērkami iherb.com, katrs 6.05$.

Stay Beautiful!

4 komentāri:

  1. man gribas pamēģināt kokosriekstu sēriju. Par šo tad zināšu, ka nav vērts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man jau kokosriekstu smarža ir nedaudz apnikusi, jo viņa tagad ir pārāk populāra un jau ir visur :) cerams, ka patiks :)

      Dzēst
  2. Kondicionieri neesmu mēģinājusi, bet šis šampūns man patīk.Par smaržu piekrītu, nedaudz velk uz tīrīšanas līdzekli, bet matos nesaglabājas un viss ok. Ābolu šampūnu iesaku, tam smarža man personīgi liekas patīkamāka:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. laikam es esmu tāds smaržu maniaks :D noteikti pamēģināšu, kad mans šampūnu plaukts kļūs nedaudz tukšāks :)

      Dzēst