ceturtdiena, 2014. gada 20. novembris

Oblepikha Siberica barojošs roku krēms

Sveiki!
Pāris dienas atpakaļ, gaidot transportu, iegāju Origo Drogās, ieraudzīju šo krēmu, uzreiz paņemu viņu un teicu: "Mans!". Diezgan ilgu laiku es viņu nevarēju nopirkt, jo uz mūsu veikalu atveda tikai 2 gabalus, kuri tika uzreiz izpirkti, bet pārējos veikalos, kurus apmeklēju, viņu arī nevarēju atrast! Tas jau ir saprotams, jo šampūni no šis serijas diezgan ilgu laiku ir topā Krievijā un arī pie mums.
Roku krēmu man jau ir vairāk nekā daudz, bet zinot šo matu un ķermeņa kopšanas līdzekļu burvīgo smaržu, nevarēju sev atteikt un nenopirkt. it īpaši ar 40% atlaidi! Tāpēc, kad ieraudzīju pēdējo iepakojumu uz plaukta, ilgi nedomājot paņemu viņu!

Un cik smagi esmu vīlusies! Krēms smaržo pēc bērnu Orbita, smiltsērkšķus atgādina ļoti attālināti. Smarža ir patīkama, bet pilnīgi nav tas, ko esmu gaidījusi. Žēl, ka viņu nevarēja pasmaržot pirms pirkuma, jo tūbiņas gals bija aiztaisīts ciet ar foliju. Par šo ražotājam liels fū.

Ja runāt par iedarbību, jāsaka, ka šis nav mans ideāls roku krēms. Ja uzklāt to bagātīgi, pēc viņa ir jocīga sajuta, ka rokas itkā ir plēvē, jo var just, ka uz rokām kaut kas ir, bet viņas joprojām ir sausas. Ja uzklāt ne tik bagātīgi, tad šis krēms ir vienkārši viegli mitrinošs. Ražotājs gan sola, ka šis ir barojošs un aizsargājošs krēms, bet vismaz man tā neliekas.

Ļoti žēl, ka tā sanāca, laikam, man bija pārāk lielas cerības. Par tādu cenu var nopirkt divus krēmus, kuri dos labāku efektu.

Un kā jums patīk smiltsērkšķu kosmētika no Siberikas?

Stay Beautiful!

4 komentāri:

  1. Raksta iesākums bija tik daudzsološs, ka domāju super duper krēms, bet nē, izrādās, ka vilšanās. :( Jo iepakojums ir tik skaists, ka man arī ir asociācijas, ka smaržai vajadzētu būt burvīgai. Atdod kādam - mammai vai raudzenei un aizmirsti :D

    AtbildētDzēst
  2. es tiešām domāju, ka smarža būs tāda, ka šampūniem. :D rakstot es centos izveidot vilšanas sajūtu :D

    AtbildētDzēst
  3. Es lietoju so kremu jau ilgstoši un man patik, bet favorīt tomer ir eucerin krēms.

    AtbildētDzēst
  4. Es lietoju so kremu jau ilgstoši un man patik, bet favorīt tomer ir eucerin krēms.

    AtbildētDzēst