svētdiena, 2014. gada 16. novembris

Mossa Youth Defence nakts un dienas krēmi

Sveiki!
 Nevarēju paiet garām Mossas krēmiem,jo dievinu Madaras produkciju. Šiem cena ir draudzīgāka, īpaši ar atlaidēm Drogās. Manās rokās nonāca divi krēmi no serijas Youth Defence - Mitrinošs antioksidantu dienas krēms ar melleņu vitamīnu E normālai/kombinētai ādai un Atjaunojošs nakts krēms ar kazenes Omega 3-6 taukskābēm.
 Šie krēmi man liekās pat interesantāki nekā Madaras, jo viņiem ir loti patīkama ogu smarža, interesantāks iepakojums un tai pašā laikā kvalitāte nav sliktāka.

Pirms tam lietoju Garnier Moisture Match krēmu kombinētai ādai no rīta, nakts krēmu nelietoju jau ilgi, kopš izbeidzās mans Madaras krēms, kurš man arī patika. Man bija lielas cerības un es tiešām neesmu vīlusies!

Mitrinošs antioksidantu dienas krēms domāts tieši manai kombinētai ādai, ir viegls un ātri iesūcās ādā. Sākumā man gan abi krēmi līkās ļoti trekni, bet uzklājot tos uz ādas, viņi vienkārši kust un atstāj samtainu ādu. Āda ir sagatavota visiem piedzīvojumiem dienas garumā, jo antioksidanti aizsarga ādu no apkārtējas vides. Satur melleņu vitamīnu E, kurš palīdz saglābāt elastību un novērš pirmās novecošanas pazīmes. Satur hialuonskābi, kas intensīvi mitrina ādu.

Atjaunojošs nakts krēms - kā es jau minēju, nakts krēms pēdējo reizi man ir bijis ļoti sen, jo pārgāju uz universālo mitrinošu krēmu, kas mani kādu laiku apmierināja un pat labi patika. Bet tā kā mūsu ādai vieglāk uzsūkt visas labas vielas no krēmiem tieši naktīs, kad mīmika nestrādā, nakts krēms ir tikpat svarīgs kā dienas krēms. Šis krēms ir domāts visiem ādas tipiem, viņš ir barojošs, ar antioksidantiem, kuri palīdz ilgāk saglābāt jaunību. Parasti, pēc tā kā uzklāju vakarā krēmu, pamodoties no rīta, var just sebumu uz ādas, bet ar šo tāda nebija, āda tā arī palika maiga, pabarota un samtaina. Šis krēms tiešām izcili strādā!

Iepakojumi (gan kastītes, gan krēmu tūbiņas) ir eleganti un lakoniski, nekas nav pārspīlēts. Viegli lietojami, tikai pirmo reizi vajag pacensties, lai dabūtu pirmo krēma porciju, tālāk viss iet labi. Iepakojums ir hermētisks un palīdz krēmiem ilgāk saglābāt savas īpašības.

Cena katram 13.95, līdz 30.11. Drogās atlaides un krēmi maksā 9.75 eiro.

Savu laiku skapī gaida arī toniks ar mellenēm, bet viņu sākšu lietot kad beigsies Madaras toniks. Atsauksme par viņu arī būs :)

Vai jums patīk krēmi no Mossas? Kuri krēmi jums vairāk patīk - Mossas vai Madaras?

Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru