pirmdiena, 2017. gada 13. marts

Izlietot un izmest: Pavasaris '17

Sveiki!
Mani jau kādu laiciņu tracina mans kosmētikas daudzums un tas fakts, ka man gandrīz nekas nebeidzas, tāpēc esmu nolēmusi izvedot projektu "Izlietot uz izmest", kur iekļaušu tos produktus, kurus vēlos tuvākajā laikā izlietot līdz galam vai vismaz pietuvoties tam. Daži produkti jau iet uz beigām, daži ir mazāk lietoti. Man arī negribas sevi spiest tos lietot, bet centīšos tos izmantot biežāk. Zemāk paskaidrošu, kāpēc izvēlējos tieši šos produktus :).

    Uzreiz pateikšu, ka ideja nav manēja, es to 'aizņēmos' no vienas ukraiņu Youtube blogeres (video šeit). Man jau kādu laiku bija ideja kaut ko tādu atkārtot, bet šaubījos, ka būs interesanti. Tomēr sapratu, ka šādi raksti būs man pašai kā motivācija neaizmirst par tiem produktiem, kuru gribu/ vajag izlietot. Kopšanas produkti netika iekļauti projektā, jo tos lietoju pēc vajadzības/ sajūtām, nevis lai vienkārši izlietotu (arī jums iesaku tā darīt ;) ). Sākšu ar sejas make-up produktiem:

    Max Factor Miracle Match tonālais krēms 45 Warm Almond - plašākā atsauksme šeit, bet ziemā es īpaši iemīlēju to lietot - viegls, mitrinošs, turas diezgan labi. Kāpēc viņš ir šeit? Jo viņš man jau pats taisās beigties, es izlietoju jau ap 2/3. Tā kā kopīgā attēlā nevar redzēt cik daudz es viņu izlietoju, jo pirms fotografēšanas viņu sakratīju, es atzīmēju ar sarkano svītriņu, cik daudz man palika. Pateicoties iepakojuma dizainam, kurā ir daudz svītru, ir viegli pašai izsekot tam, cik liels daudzums ir izlietots :D.

    NYX High Definition Blush tonī Taupe - labs produkts sejas konturēšanai, šeit jau stāstīju un arī bija swatch uz rokas. Gandrīz beidzies, sadrupa, bet negribas mest ārā, tāpēc pievienoju šim projektam.

    L' Oreal Blur krēms - labs sejas tekstūras izlīdzināšanas produkt, jau kādu laiku izņemts no pārdošanas. Lietoju reti, jo atradu labāku alternatīvu - bāzi no Max Factor, kas labāk nomaskē poras un arī nedod lieku spīdumu, kas ir vēl viens pluss manai kombinētai ādai. Šo tagad cenšos ik pa laikam lietot, bet man šķiet, ka viņš ir bezgalīgs. Nevar redzēt, cik daudz līdzekļa palika iepakojumā, bet nu vairāk kā pusi noteikti esmu izlietojusi.

    Max Factor Mstertouch konsileris 303 Ivory - mans favorīts, šis ir jau trešais iepakojums, un tāpēc, laikam, gribas to izlietot un pamēģināt kaut ko jaunu. Palika pavisam nedaudz, domāju, ka šis parādīsies aprīļa tukšiniekos.

    MAC Mineralize Concealer NW15 - man ir jau kādu laiciņu, bet roka pēc viņu nestiepjas. Tagad jaucu kopā ar Max Factor konsileri, lai to padarītu nedaudz gaišāku un vairāk izgaismotu zonu zem acīm. Tā man šķiet nedaudz par sausu.
    Pārejam pie acu produktiem:

    Essence Hello Autumn acu ēnu palete - no kādas vecās kolekcijas, pirku, kad tikko biju sākusi blogot :) Pigmentācija ir ok, toņi patīkami, bet man tādu ir daudz. Apzinos, ka visas ēnas neizlietošu, bet centīšos.

    Maybelline Color Tattoo ēnas 40 Permanent Taupe - man tas jau ir simts gadus un pamazām sāka sakalt. Tonis man īsti nepiestāv, pacentīšos palietot, bet ja 'neaizies', tad vienkārši izmetīšu.

    Max Factor acu zīmulis Kohl 020 Black - parasts melnais zīmulis, pirkts arī pirms laba laika, man tādu ir daudz (ir pat vēl viens tāds pats - atlaides, atlaides taču bija! :D), tāpēc izvēlējos to, kura man palika vismazāk un izlietot to līdz galam.

    Dzintars Kredo skropstu un uzacu balzams - vecs, bet derīguma termiņš vēl nav beidzies, tāpēc nedaudz palietošu. Ir tiešam efektīvs skropstu augšanas paātrināšanai. Palika brūns, jo kādu laiku to lietoju uzacu fiksācijai pēc krāsošanas ar ēnām/ zīmuli.

    Catrice uzacu zīmulis tonī 030 - vēl viens vecs, bezgalīgs produkts. Es jau pat nepirku vēl vienu, bet šis negrib beigties. Ir labs, varu ieteikt, ja meklējat labu uzacu zīmuli :).
    Un pēdējā nodaļa ir lūpu produkti. Visas lūpu krāsas ir atskrūvētas līdz galam, lai varētu novērtēt, cik daudz palika.

    Max Factor Colour Elixir lūpu krāsa 825 Pink Brandy - omg, šī ir mana visvisvismīļākā lūpu krāsa pēc toņa, tāpēc es nebrīnos, ka viņa tūlīt beigsies, jo lietoju to biežāk par visām pārējām. Izcils korāļu tonis, kas piestāvēs daudzām. Man ir bijuši arī līdzīgie toņi, bet šis man piestāv visvairāk. Ļoti patīk produkta mitrinoša, bet noturīga formula, tāpēc pēc kāda laika noteikti iegādāšos tādu pašu toni.

    Maybelline Color Whisper lūpu krāsas toņos 160 un 220 - ļoti vecas, jau nav pārdošanā, tāpēc jāizlieto. Lūpu krāsas nav sliktas, bet arī nav nekādas izcilas. Puscaurspīdīgas, vieglas, toņi ir simpātiski, bet kaut kā nestiepās roka pēc tām.

    RdeL Young lūpu eļļa - smuks dizains, bet produkts tāds so-so. Ļoti ātri pazūd no lūpām, viduvēji mitrina, nav ērts lietošana (pārāk mazs aplikators, kas arī nedaudz skrāpē lūpas, jo nav kvalitatīvi izpildīts). Noliku pie datora, lai lietojas, bet īpaši ieteikt nevaru.

     Lūk tā! Pavasara beigās atskaitīšos par progresu. :) Vispār, man ir uznācis tracis, ka gribas patīrīt savus kosmētikas plauktus, tāpēc daudz ko arī plānoju atdot  vai izmest (par to, ko atdodu vai metu ārā, noteikti būs ieraksts ar iemesliem, kāpēc tas tiek atdots). Vēlreiz pateikšu, ka produkti, kas ir iekļauti šajā projektā, man nešķiet slikti, vienkārši ir apnikuši vai jau tuvojas beigām. Aicinu arī jūs atbalstīt šo projektu un izvēlēties savus produktus, kurus gribat pabeigt! :)

Vai jums ir produkti, kurus jau ļoti gribas izlietot līdz galam un izmest? :)

AV

6 komentāri:

  1. Atsevišķus rakstus, laikam, neveidošu, bet esmu uzsākusi šo "projektu" saliekot atsevišķā groziņā produktus, kurus gribu ātrāk izlietot, piemēram 3 ķermeņa krēmus, kuros visos palicis dažām reizēm, bet roka stiepjas pēc ceturtā, pilnākā, tāpat tur ir arī individuālās ēnas, kurām līdzīgi toņi ir paletēs.

    Bet jā, pavasarim tuvojoties īpaši girbas iztīrīt gan kosmētikas, gan drēbju, gan grāmatu u.c. plauktus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man, laikam, šis raksts bija vajadzīgs, lai sevi vairāk motivētu.
      Jā, ar ķermeņa krēmiem ir tā, kā es vienu lieku pie vannas, bet citu slēpju zem izlietnes - tā ir vieglāk izlietot kādu konkrētu :)

      Dzēst
  2. Man tādu produktu ir ļoti daudz.. Bet mēģinu kā varu tos izlietot ;).
    It īpaši daudz visādu masku, bet esmu pieķerusies pie tiem!
    Es to MAC konsīleri esmu pabeigusi diezgan ātri :).
    Lai veicas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man tādu, īstenībā, ir vairāk nekā esmu iekļāvusi šajā ierakstā, bet apzinos, ka tik daudz nevarēšu izlietot :)
      Man MAC konsileris tiešām šķiet sausinošs, kaut arī āda man nav sausa :O
      Paldies!:)

      Dzēst
  3. Oi, ja es visu būtu uzglabājusi tikai sev, man jau pus istaba būtu aizkrāmēta. Es ļoti regulāri izdalu mantas. Teju katru reizi kā ir kāds jaunums, bet zinu, ka tas īsti nav mans, uzreiz atdodu cilvēkiem, kuri vairāk piestāvēs/derēs.
    Ar to izlietošanu gan so/so, jo ja gribēšu izlietot vienu produktu līdz galam, nekad netikšu pie cita. Un otrs - tā veidojas rutīna. Es drīzāk esmu par kosmētikas rotāciju. Tad vismaz daudzi produkti tiek lietoti uz riņķi, ne tikai vieni un tie paši. :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī izdalu mantas, cita lieta ir tas, ka ne viss ir pieprasīts no draudzeņu/ radinieku puses. Man ir vesels krājums tumšo tonālo krēmu, kuri reāli nevienam neder :/
      Vairākus produktus no šī saraksta es lietoju ar prieku, piem., to pašu Miracle Match - man patīk, ka viņš izskatās uz ādas un sajūtas dienas garumā, tomēr, es nelieku sev izmantot tagad tikai to, vnk uzstādīju sev mērķi izlietot viņu līdz pavasara beigām un tas ir visai reāli, jo tur palika kāda trešdaļa :).
      Rotācija ir forši, bet es esmu tāds kā 'praktiskais' cilvēks. Īstenībā, man to tonālo, kurus es varu mierīgi varu lietot ikdienā, nav tik daudz (mazāk nekā to, kuri vnk stāv, jo neder/ nepatīk).
      Par tām pašām Essence ēnām es jau šaubos, vai vispār gribu tas lietot, jo tas, kas pāris gadus šķita visai pieņemams kvalitātes ziņā, tagad jau tāds nav. Bet nu vēl skatīšos :) Viņas jau ir labi palietotas, tāpēc atdot kādai jau nebūtu forši :).

      Dzēst