pirmdiena, 2014. gada 10. novembris

Essence Hello Autumn kolekcija - mani pirkumi

Sveiki!
  Līdz Latvijai ir nonākusi Essence kolekcija "Hello Autumn", kura tiešām atbilst savam nosaukumam - siltie brūnie un dabīgie toņi.
Kolekcija ir ļoti plaša, tajā ietilpst 2 acu ēnu paletes, 2 uzacu korekcijas paletes, 5 nagu lakas, matu gumiju komplekts, pūderis, kurš sastāv no daudzām krāsām, 2 izgaismotāji, 2 lūpu krēmi, 2 zīmuļi un ota acu ēnu uzklāšanai.

Šodien iegāju Alfas Drogās paskatīties kaut ko, kas nav pieejams pie mums Azurā, un aizgāju ar tukšām rokām, jo visa jauna Essence kolekcija bija izpirkta, bet vairāk nekā tāda interesanta nebija. Uz mūsu veikalu atveda Essence kolekciju "Road Trip", kurā man patika tikai viena nagu laka, bet visu pārējo jau var savā veikalā nopirkt :) Tā kolekcijas daļa, kura bija palikusi, mani neinteresēja (piem., matu gumijas) vai nu bija jau sabojāta. Tā ir liela Essence problēma, jo firma ne visām precēm sūta testerus un cilvēki paši 'taisa' testerus no precēm.

Braucot mājās, izdomāju ienākt Deglava ielas Drogās, kur bieži arī parādās Essence jaunumi un voilà! Stāv, gaidā mani! Sev paņemu acu ēnu paleti 01 walk in the park un lūpu krēmu 01 beauti-FALL red. Man arī patika gaiši zaļā nagu laka, bet man jau ir 2 tādā tonī, tāpēc atturējos no pirkuma.

01 walk in the park acu ēnu palete ir tiešām ļoti rudenīga. Krāsas nav pārāk pigmentētas, bet tā kā šī kosmētika ir domāta meitenēm tīnēm, kuras tikai mācās krāsoties, uzskatu to par pluss. Visi toņi ir ar spīdumiem. Man ļoti patīk nude make-up un brūno ēnu man nekad nav par daudz :) Ērts variants ceļojumiem, kad negribas staipīt līdz lielu ēnu daudzumu. Man agrāk neveicās ar Essence ēnām, izņemot ēnas no Cookies & Cream kolekcijas, bet ceru, ka šoreiz būs labi.
01 beauti-FALL red lūpu krēms ir patiešām krēms, jo priekš spīduma ir pārāk sauss, bet par lūpu krāsu nosaukt arī nevar. Ļoti skaists tonis, nav tieši sarkans, bet ar kaut kādu oranžo zemtoni, ka man ļoti patīk. Turas labi, pēc ēšanas uz lūpām pieliek pigments. Zem tā uzklāju parasto lūpas balzamu, tāpēc lūpas nepaliek sausas. Finišs ir pusmatēts, izskatās ļoti interesanti, žēl, ka nav labas kameras, lai atrādītu, kā tas izskatās uz lūpām.

Cenu katram neatceros, čeku aizmirsu, bet kopā samaksāju 6 ar kaut ko eiro. Algas diena nosvinēta :D
Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru