otrdiena, 2016. gada 1. novembris

Tukšs #9: Oktobris

Sveiki!
Šis mēnesis man šķita ļoti garš: mācības, daudz darba, slikts laiks - tas viss lika laikam vilkties lēnāk nekā parasti. Man šķita, ka izlietoto produktu man bija ļoti daudz, bet tas bija tādēļ, ka gandrīz visi izlietotie produkti ir pilna izmēra iepakojumos.

    Lactacyd Femina intīmas higiēnas ziepes - bija ok, patīk, ka iepakojums ar pompu. Tagad paņēmu Vagisan, jo viņu vairāk iesaka ārsti.

    Nivea Repair & Targeted Care kondicionieris* - ļoti patika! Atsauksme. Varu piebilst, ka šampūnu esmu atdevusi, jo tas nepietiekoši attīrīja manus matus, bet kondicionieri izlietoju līdz galam un jau sāku lietot otro iepakojumu. Tērējas ļoti ekonomiski, mati pēc viņa ir gludi un mitrināti. Varu ieteikt bojātu matu īpašniecēm.

    Nioxin Hair System 2 šampūns - izcils! Mans favorīts! 10/10. Labi attīra matus un galvas ādu, nesausina, patīkami smaržo pēc mentola. Tam ir atsvaidzinoša iedarbība, īpaši patīkama vasarā, bet ziemā man arī nav nekā pretī ;). Šobrīd jau nopirku 1l iepakojumu, pietiks ilgajam laikam :).

    Fruttini Ginger & Passionfruit dušas želeja - agrāk bija mans favorīts, traki patika viņa smarža. Tagad arī šķiet patīkama, bet ne tik, cik agrāk. Šis ir vēl vecais dizains, jo, kad viņi bija sākuši pazust no Drogām, nopirku uzreiz divus iepakojumus. Labi attīra, nesausina ādu, patīkami smaržo. Patīk, ka var iegādāties ķermeņa krēmu un aromātu ar to pašu smaržu. Tagad sāku lietot otro iepakojumu, bet vairs nepirkšu, jo nedaudz apnika.

    Wella Professionals Oil Reflections matu maska - izcila! Atsauksme.

    Isana vates - parasti nerādu tādas lietas kā vates vai salvetes, jo ir pašsaprotami, ka tas beidzas katru mēnesi. Bet šoreiz izdomāju pieminēt, jo tieši šis vates man šķiet vislabākās. Kādreiz izdomāju ietaupīt un paņemt no Rimi Softstar vates, bet tas bija kaut kas drausmīgs! Vates no tonika vai micelāra ūdens sāka zaudēt savu formu, jo bija pārāk plāni un mīksti.

    Mossa nostiprinošs ķermeņa krēms ar dzērveņu aromātu - aromāts ir foršs, bet vairāk smaržo pēc mentola nekā pēc dzērvenēm. Ļoti iepatikās iedarbība, tiešam tonizē ādu. Viena paraudziņu pietiek visam ķermenim.

    Mossa Vitamin cocktail sejas krēms - parasts dienas krēms. Nekas īpašs, mitrina normāli.

    Madara SOS seruma paraudziņš - kā es bez viņa dzīvoju?! Tas ir kaut kas neticami izcils! 100/100. Kad būs Madarai atkal -40%, šis būs pirmais produkts iepirkumu grozā.

Un kā jums ir ar tukšiniekiem šomēnes? Vai daudz?:)

AV

4 komentāri:

  1. Apsveicu ar tukšeniekiem! ;)
    Man vates plāksnītes beidzas ļoti ātri, it īpasi ja nagus krāsoju :).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!:)
      Es gan nagus krāsoju reizi pusgadā, bet vates tik un tā tērēju daudz kosmētikas noņemšanai/ tonikam. Vienkārši gribēju atzīmēt tieši šīs, jo tām ir laba kvalitāte :)

      Dzēst
  2. Man arī ļoti iepatikās Isana vates plāksnītes - jo sevišķi tās lielās, ovālās :) Nekad nebūtu iedomājusies, ka tik labas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, īpaši salīdzinot ar Softstar, kuras ir drausmīgas :)

      Dzēst