ceturtdiena, 2016. gada 3. novembris

Make-Up of the Day: Athens in Winter

Sveiki!
Kaut kā diezgan ilgu laiku blogā nebija jaunu make-up :). Šodien izlabošu šo lietu un parādīšu acu grimu vēsajos toņos. 

    Uz šo tēlu mani iedvesmoja mana mīļākā grieķu dziedātāja, dieviete un iedvesmas avots - Helena Paparizou. Es domāju, ka rudens noskaņai īpaši derēs šī dziesma:

   Grieķija ir manā mīļākā valsts (ja neskaitām Latviju;)), mana izvēlē numur viens atpūtai; grieķu valoda ir visskaistākā, un mans sapnis ir iemācīties tajā runāt perfekti. Pie tā es vēl strādāju (un strādāšu vēl ilgi), bet jā, šī vieta mani iedvesmo. Šoreiz izmantoju iedvesmu make-up veidošanai.

  1. Izlīdzinām plakstiņu ar Kanebo Sensai acu ēnu bāzi. Nedaudz pagaidīsim, lai bāze labāk iesūktos.
  2. TIP: Acu ēnu un sejas bāzes jāklāj plānajā kārtiņā - uzklājot pārāk biezā kārtā var panākt tieši pretējo efektu - ēnas un tonālais krēms slīdēs nost no sejas.
  3. Sākam veidot pakāpenisko tušējumu: uz visu locījuma vietu es klāju konturējošo toni no Catrice paletes Prime and Fine. Ja sākt ar pavisam dabisku toni un pēc tam ņemt arvien tumšākus, sanāks maigāka pāreja. 
  4. Pēc tam es ņemu Urban Decay paleti Naked 2 un izmantoju toni Tease, lai padarītu locījuma vietu dziļāku. To sāku klāt nedaudz zemāk nekā konturējošo toni. Abus toņus saplūdinām izmantojot Essence Eye Blender otiņu. Šos soļus atkārtojam arī uz apakšējā plakstiņa. Tam es izmantoju Real Techniques Shading Brush.
  5. Ar toni Verve no tās pašas paletes iekrāsojam visu kustīgu plakstiņu. To es daru ar otiņu, kura nāk komplektā ar Naked 2 paleti.
  6. Pēc tam no tas pašas paletes ņemam toni Pistol un saprotam, ka tas ir šausmīgi nepigmentēts tonis un tas nekam neder. Tāpēc pagaidām noliekam malā Naked 2 paleti un ņemam Sleek Ultra Mattes v2, no kuras izmantojam tumši pelēko toni vārdā Thunder un ar to akcentējam augšēja plakstiņa locījuma vietu. Ar šo pašu toni padarām tumšāku acu ārējo stūri. Pavisam nedaudz to pievienojam arī apakšējam plakstiņam. Ar Pistol toņa palīdzību saplūdinām toņus kustīgajā plakstiņā.
  7. TIP: Veidojot acu grimu, nezīmē uz aizvērtas acs. Ir svarīgi redzēt, kā izskatās make-up uz atvērtām acīm, jo tieši tā tevi redzēs citi :). Tāpēc vienmēr pārbaudi, kā izskatās tavs grims uz atvērtām acīm.
  1. Ar MaxFactor Kohl 020 zīmuli iezīmējam ūdenslīniju gan augšā, gan apakšā. Man no dabas ir mazliet apaļas acis, bet tā kā es taisu grieķisku make-up vajag nedaudz pakoriģēt acu formu. Grieķiem daba ir devusi apjomīgākas lūpas un nedaudz šaurākas mandeļveida acis, tāpēc man bija svarīgi nedaudz 'izstiept' acis. Izmantojot to pašu zīmuli un Essence Eyeliner otiņu zīmējam nelielu līniju virs skropstām līdz acs vidum. Ļoti minimālo līniju zīmējam arī apakšējā plakstiņa un savienojam ar augšējo līniju.
  2. Atgriežamies pie Naked 2 paletes. Ar to pašu otiņu ņemam melno matēto toni Blackout un nofiksējam uz ūdenslīnijas melno zīmuli, kā arī maigi plūdinām līniju virs skropstām. 
  3. Ar Ecotools ēnu otiņu pievienojam nedaudz melna toņa ārējā stūrī un kārtīgi saplūdinām visu.
  4. Ar zīmuļveida otiņu no eBay pievienojam nedaudz izgaismotāja no Catrice Prime and Fine paletes acs iekšējā stūrī un zem uzacīm. 
  5. Es speciāli šoreiz skropstām tiki mazliet pieskāros ar Bourjois Volume Glamour Ultra Care tušu, lai labāk varētu redzēt acu ēnas. Bet, man šķiet, šeit neprasās īpaši kuplas skropstas.
    Nu lūk tā! Bija mazliet grūti visu detaļās aprakstīt, bet, cerams, viss ir +/- skaidrs. Ja ne, tad droši varat jautāt komentāros:).

Kurus toņus jūs biežāk izmantojat acu grimā - vēsus vai siltus? :)

AV

6 komentāri:

  1. Man dikten ļoti patīk apvienot vēsos ar siltajiem toņiem make-up. Tas piedod tādu kādu odziņu visam stilam un radītajam tēlam.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, piekrītu. Man no dabas ir tāds neitrāls (nedaudz uz silto) tips, tāpēc arī varu kombinēt krāsas.

      Dzēst
  2. Tik skaists make-up. Labi izceļ acis! :)
    Vai no tevis ir gaidāmi kādi make-up videoklipi, būtu riktīgi forši ja tādus taisītu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)
      Pagaidām nē, bet nevaru izslēgt tādu iespēju ;)

      Dzēst