otrdiena, 2016. gada 8. novembris

NYX: veikala atklāšana, pirkumi un atsauksmes

Sveiki!
Man šķiet, es esmu pēdējais no Latvijas blogeriem, kurš nav uzrakstījis par NYX veikala atklāšanas pasākumu, jo man gribējās vairāk patestēt arī pašus produktus, kurus saņēmu dāvanā vai nopirku tur.

    Pasākums bija tiešam lielisks, neskatoties uz ļoti lielu viesu daudzumu. Neesmu no tiem, kuriem patīk pūlis, bet nu šeit jūtos diezgan komforti, jo bija daudz pazīstamo seju, ar daudziem sanāca parunāt pasākuma laikā un arī pēc tā :).
    Pats veikals atrodas Aspazijas bulvārī 32, bet ieeja ir no Audēju ielas - uzreiz aiz Narvesen. Vienīgais mīnuss - tas ir centrs un ne vienmēr var atrast vietu mašīnai. Veikals ir diezgan liels, sortiments ir ļoti plašs - visplašākais Baltijas valstīs. Pats veikals ir ļoti stilīgs un viņa noformējums man patīk un šķiet lakonisks.
    Cenas ir ļoti adekvātas un ekonomiskas, atbilst preces kvalitātei. Pagaidām veikalā trūkst dažu testeru, tāpēc vienu preci pirku uz labu laimi,jo nevarēja apskatīties toni, bet nu nopirkt ļoti gribējās :D. Bet nu iesaku tur iet pa dienu, ja ir tāda iespēja, protams, jo, manuprāt, pie apgaismojuma vajadzētu nedaudz piestrādāt. 
    Pasākumā bija arī garšīgas uzkodas, mūzikas pavadījums no DJ un, protams, iespēja pirmajiem apskatīties, paprovēt un nopirkt NYX produkciju. No pasākuma es aizgāju bez pirkuma, bet pēc neilga laika atgriezos, lai atstātu tur mazu daļu savas algas ;).
    Šīīīīīī tik daudz klientu novēlu NYX veikalam :)). Tagad pāriešu pie dāvanām un pirkumiem.
    NYX Color Mascara CM08 Pink Perfect* - skropstu tuša rozā krāsa. Nevaru iedomāties, kur dzīvē es varētu tādu izmantot :). Dažreiz ar viņu mēģinu uztaisīt akcentu uz apakšējām skropstām, bet man tas pagaidām ne tik labi sanāk, jo tuša nav pārāk noturīga. Laikam, tā ir domāta krāsošanai pa virsu melnajai.

    NYX Eye/eyebrow Pencil 917 Purple* - vai, cik viņš man patīk. Violeta krāsa ir mana mīļākā! Noturība šim zīmulim ir ļoti laba, krāsa ir diezgan intensīva, bet šeit nāk klāt lielais BET: nelieciet viņus uz ūdenslīnijas! Nekad. Ne par ko! Es tā pamēģināju viņu uzlikt uz sabojāju sev visu rītu un make-up'u. Viņš ļoti kairina šo delikāto zonu. Pirmo reizi mūžā izraudājos kosmētikas dēļ, jo ne uz vienu produkciju tādas reakcijas man nebija, acis man nav jūtīgas, āda nav alerģiska. Lietojot uz acīm tādas reakcijas nav. Iesaku būt uzmanīgiem.

    NYX Baked Shadow acu ēnas* - ja man būtu jānovērtē šis produkts, tad es viņam iedotu 0/10. Pigmentācija? Kas tas tāds? Nedz ar pirkstu, nedz ar slapju otiņu šīs ēnas nevar dabūt uz acīm. Pēc swatch'iem veikalā citas ēnas šķiet daudz daudz labākas, bet šo iesaku atstāt veikalā.

    NYX Butter Gloss BLG03 Peaches and Cream* - joprojām uzskatu, ka Butter Gloss spīdumi ir vieni no labākajiem savā cenu kategorijā. Labs pigments, mitrina lūpas, nav lipīgs un burvīgi smaržo. Šis ir maigs rozā tonis, kad uz lūpām izskatās diezgan dabiski.

    NYX Matte Lipstick MLS03 Hippie Chic* - noteikti nav mans tonis un tekstūra. Grūti iedomāties, cik ideālajā stāvoklī ir jābūt lūpām, lai šis produkts/tonis izskatītos uz viņam labi. Nedaudz sausina lūpas un nepatīkami smaržo. Bet nu ir labs eksperimentiem vai nelielajos daudzumos ombre lūpu grimam.

    NYX Soft Matte Lip Cream SMLC15 Athens - tas ir tieši tas produkts, ko es pirku uz labu laimi bez testera. Tonis nedaudz ne tāds, ko es gribēju, bet arī nav slikts un man piestāv. Par produktu neesmu sajūsmā, bet, cik zinu, šajā sērijā katram tonim var atšķirties kvalitāte. Lūpām ir jābūt ļoti mitrinātām pirms uzklāšanas, tāds šis līdzeklis izskatās labi, bet var sausināt lūpas un pasvītrot vismazākos sausumus.

    NYX Pro Foundation Mixer PFM03 White - mikseris tonālajiem krēmiem, kas palīdz viņus padarīt gaišākus. Pagaidām izskatās labs, tiešām dara savu darbu, bet pagaidām vēl vēroju, kā mainās tonāla krēma īpašības, kad es tiem pievienoju šo līdzekli.

    Par citiem NYX produktiem lasi šeit. Noteikti vēl vēlētos kādu no Lip Lingerie, kaut ko no acu ēnām, kā arī noteikti iegādāšos atkārtoti Taupe vaigu sārtumu, jo manējais jau iet uz beigām.

    Kopumā esmu ļoti priecīga par to, ka Latvijā ieiet arvien vairāk jaunu zīmolu, vērās vaļā jauni veikali un produktu klāsts tiek regulāri papildināts! :) Pasākumi NYX'am vienmēr ir ļoti forši un interesanti. Par iepriekšējo NYX pasākumu lasi šeit. Starp citu, viesiem bija iespēja arī atstāt autogrāfu :)
Vai jau paspējāt aiziet uz jauno veikalu? Kādi ir jūsu NYX favorīti?:)

* - produkts ir iedots testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.
AV

4 komentāri:

  1. Izstādē Baltic Beauty niezēja nopirkt krāsaino skropstu tušu :D arī izdomāju, ka kur tādu likšu :D bet interese vēl ir :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pati, laikam, nekad tādu nenopirktu :D Bet nu eksperimentiem arī ir jābūt :D

      Dzēst
  2. Aizskrēju uz Nyx veikalu 2 dienas pēc tā atvēršanas, pagaidīju kad nebūs tik liela drūzma. Piekrītu, ka nav tik ērti mašīnu nolikt, varēja jau atvērties kādā tirdzniecības centrā, kur ir parkings pa brīvu. Bet vispār esmu priecīga, ka mums ienāk jauni kosmētikas zīmoli tirgū. Nyx tiešām ir saprātīgas cenas un dažām lietām ļoti laba kvalitāte. Es jau paspēju nopirkt 3 lietas no nyx, taps atsauksme blogā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk, ka veikals ir centrā, jo var atbraukt no visiem rajoniem. Savādāk, ja viņš būtu kkur Spicē, man tas nepatiktu vēl vairāk :D
      Jā, ir tiešām labas lietas, bet ir arī tādas, kā šis acu ēnas :D

      Dzēst