trešdiena, 2016. gada 9. novembris

Haul: Madara labo cenu diennakts

Sveiki!
Vakar bija labo cenu diennakts visās Madaras tirdzniecības vietās. Madaru lietoju jau diezgan ilgu laiku, laikam, kopš maniem 14-15 gadiem, un ne vienu reizi nesanāca smagi vilties. Protams, neesmu mēģinājusi pat pusi no firmas piedāvājuma, bet tas, ko esmu mēģinājusi, vienmēr ir bijis izcilas kvalitātes.

    Jau diezgan sen neesmu neko pirkusi no Madaras, jo mani kosmētikas krājumi ir bijuši diezgan lieli, kā arī vienmēr atlaides bija kaut kā nelaikā. Šoreiz bija viens produkts, kuru es 100% gribēju paņemt, bet pēc tam sanāca kaut kā tā:

    Madara SOS Hidro-reģenerējošs krēms - šo es paņēmu draugam, tāpēc atsauksme būs nedaudz vēlāk. Pati esmu nedaudz papētījusi citu blogeru rakstus par šo līdzekli un tie bija diezgan pretrunīgi, tomēr, lielākā daļa bija pozitīva. Viņš daudz laika pavada ārā, tāpēc āda viņam palika diezgan pasausa, cerēsim, ka šis krēms strādās labi :).

    Madara attīrošas sejas putas - šis bij viens no pirmajiem produktiem, ko lietoju no Madaras un tas joprojām paliek mans favorīts. Bagātīgas putas maigi attīra ādu, atstāj to svaigu, bet nesausina. Es neplānoju pirkt putas šoreiz, jo man vēl ir Alterras putas, kas arī ir diezgan labas, kā arī daži citi ādas attīrīšanas līdzekļi, bet fakts, ka man līdz dāvanai nepietiek tikai 9 eiro, lika man paņemt arī putas. Jā, jā, esmu mārketinga upuris :D.

    Madara SOS Mitrināšana+Mirdzums Hidro-maska - šī arī bija dāvana par pirkumu, kuras dēļ es paņēmu arī putas. Par šo masku biju dzirdējusi no draudzenes daudz labu vārdu, tāpēc bija īpaši interesanti to saņemt. Protams, jau vakar vakarā to pamēģināju. Šo masku var paturēt uz sejas un pēc tam nomazgāt vai atstāt uz nakti. Es izvēlējos pirmo variantu, paturēju to kādu pusstundu un uz pusi nomazgāju. No rīta āda bija ļoti mitrināta, samtaina un glūda, tas vietas, kur dažkārt var mānīt mimikas līnijas, bija ļoti labi mitrinātas un izskatījās daudz labāk. Esmu pārsteigta, pirmais iespaids ir visai labs.

    Madara SOS Intensīvi atjaunojošs Hidro-serums - ar šo līdzekli esmu jau nedaudz pazīstama paraudziņu dēļ un tieši viņu es kāroju visvairāk. Domāju, ka atlaides būs tikai tūvāk pie Ziemassvētkiem, bet Madara, laikam, izlasīja manas domas un iepriecināja īstajā laikā :). Šis ir izcils līdzeklis, kurš ir domāts tieši dehidrētai ādai, kāda arī ir mana.

    Taukošanās arī ir viens no veidiem, kā āda reaģē uz dehidrāciju (mitrināšanas trūkumu), tāpēc taukainu ādu arī vajag mitrināt. Bet darīt to vajag pareizi - ar vieglajiem līdzekļiem, kāds arī ir šis serums. Tomēr, manai kombinētai ādai viņa ir nedaudz par maz, tāpēc pa virsū lietoju arī kādu no saviem krēmiem un tāda kombinācija man der izcili! Āda netaukojas, bet paliek samtaina, kā arī jūtas ļoti labi.

    Kopumā uzskatu, ka pirkumi bija diezgan veiksmīgi un esmu ļoti priecīga, ka sanāca dabūt to, ko jau kādu laiku ļoti vēlējos:).

Kurš ir jūsu mīļākais Madaras produkts? Vai kaut ko iegādājāties arī vakar?:)

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru