pirmdiena, 2016. gada 14. novembris

Atsauksme: Dzintars Actual make-up kolekcija

Sveiki!
Šodien turpināsim testēt Dzintara produktus. Ja vēl neesi paspējis izlasīt atsauksmes par matu masku un ķermeņa jogurtu, tad aicinu izdarīt arī to. Bet ja jau tos esi redzējis, tad šodien pastāstīšu vairāk par Dzintara dekoratīvo kosmētiku, konkrēti par Actual sēriju - tonālajiem krēmiem, skropstu tušu, lūpu krāsām un nagu laku.

    Actual tonālais krēms Light tonī 2 dabisks - godīgi sakot, tonālajos krēmos es šaubījos visvairāk, jo pat pasaulē pazīstamām firmām ne vienmēr tie sanāk labi. Šis ir viegls un nejūtams uz sejas ādas līdzeklis, tomēr, tas dod pietiekami labu pārklājumu, lai nomaskētu sīkus apsārtumus un problēmas. Bet ir ar viņu ir kaut kāds dīvains stāsts - vienās vietās viņš izlīdzina sejas tekstūru, bet tur, kur ir paplašinātās poras, ar laiku iekrīt tās. Parasti tonālais vai nu pasvītro poras, vai ne, bet šis tādā ziņā ir divi vienā :D.

    Vēl viens fakts - ar konsileriem viņš nedraudzējas. Vismaz ar manējiem. Parasti es uzklāju konsileri no iepakojuma ar aplikatoru un pēc tam iztušēju ar otiņu vai sponžu. Bet uzklājot konsileri pa virsu šim tonālajam krēmam, varēju redzēt pārēju starp diviem līdzekļiem, kuru nekādīgi nevarēja izlīdzināt. Nācās maskēt šo vietu ar pūderi. 6-/10.

    Actual tonālais krēms Super tonī 2 dabisks - ja tā pateikt godīgi, ļoti lielu starpību starp šiem diviem tonālajiem pamānījusi neesmu, šis ir nedaudz vairāk maskējošs un nedaudz mazāk spīd. Abiem tonālajiem līdzekļiem ir izteikts aromāts, kas var nedaudz traucēt arī dienas laikā. Ar rokām klāt jebkurus tonālos krēmus man nepatīk, ar duofibras otiņu šie klājas diezgan labi. Tonis 2 ir labs, bet man par tumšu un mazliet par rozā. Abus tonālos iesaku nostiprināt ar pūderi, jo tie var sākt diezgan ātri spīdēt. Tas nav mīnuss, jo tonālais krēms nepozicionē sevi kā matējošo. Viņi labāk derēs normālai/sausai ādai. 6-/10.

    Actual nagu laka tonī T10 - šis tonis ir superīgs, manuprāt. Viena no manām mīļākajām krāsām! Konfekte! Klājas diezgan labi, otiņa ir ļoti ērta, bet nedaudz par mazu. Jau ar pirmo kārtu izskatās labi, izžūst laka ļoti ātri. Var pasvītrot naga tekstūru. Diezgan ātri var noiet no naga gala, veidojot nelielu caurspīdīgu līniju uz naga (ap 0,1 mm), bet kopumā turas diezgan labi (līdz 3 dienām). 8/10.
uz diviem nagiem - Maybelline Color Snow virskārta
    Actual lūpu krāsa toņos T35, T53 un T55 - bomba! Tik sulīgi un smuki toņi, kurus, es domāju, neviens no Dzintara negaidīja;), tik patīkama konsistence! Lūpu krāsas klājas viegli, var variēt intensitāti.
    Lūpu krāsām ir nemānāms viegls aromāts, mitrinoša konsistence un laba noturība, apmēram tāda pati kā MaxFactor Colour Eixir standarta lūpu krāsām, pēc ēdienreizes, protams, vajadzēs nedaudz piekārtot. Visi toņi turas apmēram vienādi, noiet vienmērīgi, ārpus lūpu kontūras neizplūst. Finišs ir spīdīgs, lūpas nesausina.
no augšas uz lēju - T55, T53 un T35
    T35 ir košs sarkans tonis. Iepakojumā var redzēt smalko perlamutru, bet uz lūpām to mānīt nevar. Diezgan klasisks sarkans tonis.
    T53 ir mans favorīts. Tumši violetais tonis, kas labi der rudenim. To man vislabāk patīk kombinēt ar minimālo acu grimu pelēkos/melnos toņos.
    T55 ir tumši sarkanbrūns tonis, arī rudenīgs. Šis piestāvētu pie mierīga acu grima zeltā/bronzas toņos.
    Iepakojums lūpu krāsām ir gaumīgs, vāciņi cieši aizveras un labi turas. 9/10.

    Actual Apjomu palielinoša un pagarinoša skropstu tuša ar keratīnu - man tika koši zilā versija, bet vēl ir pieejama melna, brūna un pelēkzila. Tuša vairāk pagarina nekā kuplina, tāpēc labi derēs īsu, bet kuplu skropstu īpašniecēm. Ja man tiktu kāds cits tonis, ar prieku to lietotu ikdienā, jo šī ir laba ikdienas tuša, kura nedod dramatisku, bet dabisku efektu. Šo varu ieteikt arī tādēļ, kā sastāvā ir keratīns, kas stiprina skropstas.
    Otiņa ir silikona, tāpēc labi atdala un nesaķep skropstas, neņem pārāk daudz tušas. Dozators iepakojumā labi noņem lieko tušu. 7+/10.

    Kopumā varu teikt, ka esmu pārsteigta ar produktu labu kvalitāti. Noteikti varu ieteikt lūpu krāsas visām, kam patīk tumši un nematēti toņi. Otrais mans favorīts ir nagu laka. Skropstu tušu iesaku tām, kurām nav vajadzīgs dramas efekts uz skropstām, bet vienkārši smukas, atdalītas, garas un dabiskas skropstas. Ar tonālajiem krēmiem ir nedaudz grūtāk - ir jāskatās, vai der tonis, kā arī nevaru tos ieteikt taukainas/ kombinētas ādas īpašniecēm. 

    Kur pirkt?: Dzintars veikalos.
    Cena: no 7 līdz 12 eiro, šobrīd ir atlaides līdz 50%.

Vai esat kaut ko mēģinājuši? Kas visvairāk patika? :)

* - produkts ir iedots testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.
AV

4 komentāri:

  1. Man patīk šīs lūpu krāsas, pati neesmu testējusi, bet tev uz lūpām izskatās lieliski, man visvairāk patīk tumšie plūmju toņi.
    Tonālos no Dzintara es laikam neuzdrošinātos pat mēģināt uz sejas, jo man ir taukaina seja un jūtīga, nevaru baigi eksperimentēt.
    Par tušu piekrītu, cik ir lietota Dzintars tuša, man patīk dramatiskāks izskats.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lūpu krāsas tiešām ir ļoti labas, toņi ir superīgi!:)
      Man īpaši jūtīga āda nav, bet nu ja produkts ir slikts, tad viņa man par to ziņos :D Šis nav slikts, bet nu nav domāts man.
      Man kā kuru reizi, ir arī tādi make-up, kur prasās mierīgākas skropstas, kaut arī es pati biežāk lietoju ļoti apjomīgas tušas - darbā palīdz ;D.

      Dzēst