piektdiena, 2016. gada 18. novembris

Mīļākie produkti no Latvijas ražotājiem

Sveiciens visiem valsts svētkos!:)
Šodien vēlos pastāstīt par saviem mīļākajiem produktiem, kurus ražo Latvijas kompānijas. Produktu, kas man patīk, nav tik maz, bet šoreiz pacentos atlasīt pašus pašus labākos:).

    Madara Detox maska - par viņu jau bija pilnvērtīga atsauksme, bet nu nevaru es viņu neiekļaut topā, jo tā izcili attīra ādu. :)

    Madara attīrošas putas sejai - šo produktu lietoju jau vairākus gadu un tas man ļoti patīk. Izcili attīra un atsvaidzina sejas ādu.

    Madara SOS Intensīvi atjaunojošs Hidro-serums - pavisam nesen rakstīju par šo serumu šeit, bet atkārtošos, ka viņš ir superīgs un ir mainījis manu ādu, kaut arī lietoju to pavisam nedaudz:) Ļoti patīk, ka pēc šī seruma lietošanas man netaukojas āda.
    Dzintars balzams skropstu un uzacu stiprināšanai - kādreiz man tas ļoti palīdzēja, jo pēc Avon tušas, kuru man uzdāvināja, man sāka krist ārā skropstas. Protams, tuša nekavējoties tika izmesta, bet nu skropstu kuplumu gribējās atgūt pēc iespējas ātrāk. Tad man palīgā nāca šis burvīgs balzams, kas palīdzēja paātrināt skropstu un uzacu augšanu. Es viņu lietoju uz nakti un zem tušas un pēc kādām divām nedēļām pamānīju diezgan labu rezultātu - skropstas kļuva kuplākas un garākas :). Šis balzams arī labi strādā kā uzacu želeja - nofiksē matiņus visas dienas garumā.

    Kinetics Nano Seal nagu stiprināšanas līdzeklis - jau bija atsauksme, bet atkārtošos - ja nagi ir bojāti, bet ne kritiski, tad šis līdzeklis labi palīdzēs uzlabot to veselību.

    Dzintars Antioksidanta balzams lūpām - ļoti labi man palīdz, lūpas, neskatoties uz sauso gaisu mājās un aukstumu ārā, ir labā stāvoklī.
    Bio2you Sensitive zobu pasta - man ļoti nepatīk trakas mentola zobu pastas, tāpēc ilgi meklēju kaut ko maigāku. Himalaya Sensitive zobu pasta man ļoti nepatika, jo tai bija nepatīkama garša, bet Bio2you pilnīgi apmierināja pēc visām kritērijiem - garša, attīrīšana, elpa atsvaidzināšana, cena. Pērku jau, laikam, simto iepakojumu un noteikti turpināšu to lietot arī turpmāk :).

    Mossa Youth Defence nakts krēms - pagaidām man viņa nav, jo viņš ir beidzies, bet nu neminēt es to nevaru. Ļoti veca atsauksme ir šeit. Īpaši es iemīlējos šajā līdzeklī, kad bija Grieķijā, jo tur viņš pa nakti ļoti labi atjaunoja manu sejas ādu, nepadarot to taukainu.
    Dzintars Actual lūpu krāsas - visus toņus tuvāk var apskatīties šajā ierakstā, bet es atkārtošos un pateikšu, ka šis lūpu krāsas ir ļoti labas kvalitātes un toņu ziņā. Īpaši man patīk T53.
    Stenders ziepes un vannas bumbiņas - kurš gan šos produktus nezin?:) Tiem ir plašs burvīgu aromātu klāsts un laba kvalitāte. Man īpaši patīk karameļu ziepes.

Kurš ir jūsu mīļākais produkts no Latvijas ražotājiem?:)


AV

4 komentāri:

  1. Man bija pārsteigums, ka Kinetics ir latvijas zīmols! :) Manuprāt tas ir pozitīvi! :) Vēl man patīk Stenders ziepes un vannas bumbas. No Dzintara noteikti varu paslavēt roku rēmus un dušas želejas. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī sākumā nezināju, ka Kinetics nagu lakas tiek ražotas Latvijā :)

      Dzēst
  2. Sveicieni tev arī! :)
    Man vismīļākais un cieņas un uzslavas raisošākais pašmāju ražotājs ir Madara cosmetics.
    Par cik esmu jūtīgas sejas ādas īpašniece ar noslieci uz taukainību, tad Madaras produkti uz manu ādu iedarbojas un sadarbojas lieliski. :)
    Tāpat arī mūsu zolīdais Dzintars jau no mazotnes tradicionāli vasarās tika zieķēts aizsardzībai no saules. Principā mans pirmais krēms, ja tā varētu teikt.:D
    Taču kkā vēl neesmu blogos manījusi mūsu jaunpienācēja ražotāja LATcosmetics produktus. Jau laiciņu lietoju viņu dienas krēmu, kuru sanāca iegādāties Rēzeknes pilsētas svētkos viņu stendiņā pa 4€. Manuprāt, ļoti laba alternatīva Mossa krēmiem.;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par LATcosmetics dzirdu pirmo reizi, vajadzēs papētīt vairāk :)

      Dzēst