trešdiena, 2016. gada 16. novembris

Atsauksme: MaxFactor Masterpiece Nude Palette + Make-Up of the Day

Sveiki!
Ilgi domāju, vai rakstīts atsauksmi par šo paleti, jo tā nav un nebūs pieejama Latvijā. Bet nu mūsdienas jau, man šķiet, tikai pensionāri nepasūta lietas caur Internetu, un tam, kas kaut ko ļoti grib, robežu nav :).

    MaxFactor piedāvā trīs 8 toņu acu ēnu paletes - 01 Cappucino Nudes, 02 Golden Nudes un 03 Rose Nudes.  Man ir Rose Nudes, bet labprāt gribētu arī tikt pie pārējām. Savējo paleti es saņēmu dāvanā.
    Iepakojums ir elegants un izsmalcināts, ka ir raksturīgs MaxFactor kosmētikai - tas ir izpildīts no plastika, kas pēc pusgada lietošanas  veras ciet tik pat labi kā sākumā. Līdzi nāk aplikators, kuru es gandrīz neizmantoju, bet, manuprāt, ir labi, ka no katras puses ir dažādas aplikatora formas. Spoguļa nav. Man tas ir pluss, jo nevajag par to pārmaksāt un palete ir vieglāka.
    Palete sastāv no astoņiem toņiem - no gaiši rozā līdz tumši bordo, kas ļauj izveidot gan dienas, gan vakara make-up. Toņiem nosaukumu nav. Pigmentācija ir ļoti laba, ēnu konsistence nedaudz atgādina Urban Decay - ēnas nav krītainas un neputekļo, klājas ļoti vienmērīgi un viegli plūdinās. Noturība ir atkarīga no bāzes, ko lieto, bet pat bez bāzes ēnas turas labi - darba dienu noteikti un nekur nepazudīs. Šī palete ir diezgan līdzīga Naked 3 acu ēnām toņu ziņā, ja gribas kādu lētāko analogu - šis būs labs variants :).
    1., 3. un 5. toņi ir matēti, 2. un 4. ir spīdīgi, trīs tumšie ir starp satīna un spīdīgiem. Mani favorīti ir 4., 5., 6. un 8. toņi. Pirmais tonis ir labs bāzes tonis, kā arī man patīk viņu likt zem uzacīm, savukārt, otrais tonis labi izskatās acs iekšējā kaktiņā, bet ar trešo vai piekto var akcentēt augšējā plakstiņa locījuma vietu. Pēdējie trīs labi derēs ārējām kaktiņam, bet ar ceturto var uzlikt smuko akcentu kustīgā plakstiņa vidū.
    Šis ir viens no make-up variantiem, kuru var izveidot ar šis paletes palīdzību. Augšējā plakstiņa locījuma vietā es iztušēju trešo un ]piekto toņus. Uz kustīgā plakstiņa uzliku ceturto toni, iekšējā kaktiņā - otro, bet ārējā - astoto. Skropstām maigi pieskāros ar Bourjois Volume Glamour Ultra Care tušu, lai bildēs varētu labāk redzēt tieši ēnas nevis skropstas :). Uzacīs ir Catrice zīmulis un Dzintars balzams.
    Palete ir ražota Kanādā, svars ir 6,5 g, derīguma termiņš ir 6 mēneši pēc atvēršanas, kas ir pilnīgs murgs:).

    Kopumā varu teikt, ka ar šo paleti esmu ļoti apmierināta un noteikti varu ieteikt to iegādāties, ja ir tāda iespēja un vēlme :). Lielākais mīnuss, manuprāt, ir tas, ka nav tumšā matēta toņa. Visi toņi ir labi piemeklēti, tie ir dažādi, skaisti un labas kvalitātes.

    Vērtējums: 9/10.

Vai jums patīk acu ēnas rozā toņos?:)

AV

4 komentāri:

  1. Man patīk, žēl ka nebūs pieejama Latvijā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, bet diemžēl pie mums tā nebūtu īpaši pieprasīta no parasto cilvēku puses :(

      Dzēst
  2. Ļoti skaisti toņi, paprasīšu šo dāvanā sev Jaunajā gadā =)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu, toņi tiešām ir skaisti :) Forši, ja būs iespēja šo dabūt :)

      Dzēst