ceturtdiena, 2016. gada 7. jūlijs

Atsauksme: NYX produkti

Sveiki!
Kā es jums jau nesen stāstīju, NYX par godu savam startam Latvijā rīkoja pasākumu blogeriem, kā arī deva iespēju izmēģināt dažus savus produktus. :) Šodien esmu gatava padalīties ar savām domām par tiem.

    Sākšu ar to, kas man ir jau kādu laiciņu - NYX vaigu sārtums HDB22 Taupe. Šis ir kulta NYX produkts - vaigu sārtums, kas izcili der konturingam. Šis bija mans pirmais kontūra pūderis un tās man ļoti patika! Jā, ar to ir iespējams pārspīlēt, jo tas ir labi pigmentēts, bet, ja to nedarīt, tad efekts ir superīgs. Tonis pavisam nesatur oranžo pigmentu, tāpēc dod dabiskas ēnas efektu.
    Ja jūs meklējat budžetam draudzīgo konturēšanas produktu, varu ieteiktu vai nu šo produktu no NYX, vai nu Catrice, par kuru jau biju stāstījusi.
    NYX Jumbo Eye Pencil 601 Black Bean* - resns acu zīmulis, kurš var būt labs pamats dūmakainam acu make-up'am. Produktam ir krēmveidīga mīksta tekstūra, tāpēc grafiskas līnijas ar viņu uzzīmēt nesanāks, jo viņš smērē plakstiņus. Zīmulis ir labs dūmakainām acīm, bet esmu dzirdējusi, ka baltais zīmulis no šis līnijas ir labs pamats acu ēnām, kas padara tās košākas un noturīgākas.

    NYX Butter Gloss BLG10 Cherry Cheesecake* - šie ir vieni no maniem mīļākajiem lūpu spīdumiem!:) Man agrāk bija tonis Madeleine, bet es to pazaudēju (story of my life). Tas bija izcils nude tonis. Cherry Cheesecake ir ļoti košs iepakojumā, bet ļoti maigs uz lūpām - ļoti labs vasarai un smukam akcentam gan ikdienas, gan vakara make-up'am. Visi toņi ir puscaurspīdīgi un ļoti maigi, pat ja iepakojumā izskatās ļoti koši. 

    Šie lūpu spīdumi ir ļoti maigi, labi klājas uz lūpām, mitrina tās, kā arī veido spoguļa efektu, līdz ar ko lūpas izskatās vienmērīgas un koptas. Noturība ir kā parastiem lūpu spīdumiem - viduvēja. Noteikti iesaku!

    NYX Intense Butter Gloss IBLG02 Berry Strudel* - šī ir intensīvi pigmentētie lūpu spīdumi. Ļoti blīva konsistence, labi nosedz lūpas ar vienu slāni. Ir spīdīgs finišs, pats spīdums ir nedaudz lipīgs, nesausina un pat nedaudz mitrina lūpas, neizceļ sausumus uz lūpām.

    Man tika ļoti košs un ekstravagants violets tonis. Protams, tas nav ikdienai, bet kaut kādam pasākumam vai ballītei būs ļoti oriģināli. Aplikators ir diezgan ērts - tam ir plakanas lāpstiņas forma, ar to var diezgan precīzi apvilkt lūpas. Noturība lūpu spīdumam ir laba, bet par izcilu to nosaukt nevar.  Kopumā produkts ir labs, iesaku tiem, kam patīk košas lūpas.

    Abi lūpu spīdumi burvīgi smaržo, Butter Gloss pēc kaut kā salda, bet Intense Butter Gloss drīzāk man atgādina bērnu šampūnu.

    NYX kosmētika ir nopērkama veikalos Douglas. Pašlaik neiesaku iet un Origo Douglas pēc NYX kosmētikas, jo tur ir ļoti patukšs stends. 

Kā jums patīk NYX kosmētika? Varbūt, ir kādi favorīti?

* - produkti, kas ir iedoti testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.
AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru