svētdiena, 2016. gada 23. oktobris

Atsauksme: Dzintars barojošs ķermeņa jogurts mango un mellenes

Sveiki!
Pavisam nesen es jau stāstīju par matu masku no Dzintara, bet šodien atkal esmu klāt ar savu atsauksmi par ķermeņa jogurtu no sērijas Laura Mars Spa Premium ar melleņu un mango aromātu.

    Vairāk uzzināt par šo produktu var arī Dzintara mājaslapā. Ražotājs sola, ka šis ķermeņa kopšanas produkts sniegs ādai barojošo un mitrinošo efektu, padarīs to mīkstu un maigu, kā arī piešķirs ķermenim spilgtu eksotisku aromātu.

    Ja runāt par aromātu, ir vērts pateikt, ka iepakojumā tas ir burvīgs! Var just eksotisko augļu un ogu kokteili, bet 'atšifrēt' tajā mango vai mellenes man nesanāk. Vienkārši spilgts un sulīgs augļu kokteilis. Tomēr ir viens 'bet' - uzklājot līdzekli uz ķermeņa, aromāts tam nedaudz mainās. Es pateiktu, ka smarža aromāts iepakojumā man patīk vairāk nekā aromāts uz mana ķermeņa.

    Atgriežoties pie ķermeņa jogurta 'tehniskajiem raksturojumiem', es varu pateikt, ka mitrina un baro ādu tas labi. Pirmajā reizē īpaši sauso ādu tas nepadarīs par ideālo, bet lietojot regulāri, var sasniegt ļoti labu rezultātu. Šis noteikti nav SOS līdzeklis, bet viņš sevi par tādu arī nepozicionē. Ļoti patīkams ikdienišķs līdzeklis ķermeņa ādas kopšanai.

    Konsistence ir ļoti blīva, līdzīga sviestam. Pat ja pagriezt iepakojumu kājām gaisā, produkts paliek uz vietas. Nedaudz atgādina želeju. Uzklājot uz ķermeņa, tas kust un to var ļoti viegli vienmērīgi uzklāt. Līdzeklis ir diezgan ekonomisks.

    Iepakojums ir retro stilā. Smuks un elegants, tomēr nav tik pievilcīgs mūsdienu pircējiem, īpaši jaunietēm. Tomēr, man patīk ka tas ir kompakts un aizņem maz vietas plauktā.

    Rezumējot, varu pateikt, ka šis ķermeņa jogurts ir noteikti izmēģināšanas vērts, ļoti labs produkts ikdienas lutināšanai. Ir pieejams arī ar citiem aromātiem. Šobrīd Dzintara veikalos ir liela atlaide SPA Premium produktiem.

Vērtējums: 8-/10.
Kur nopirkt: Dzintara veikali visā Latvijā.

Vai esat mēģinājuši kaut ko no Dzintara Spa Premium sērijas? Kā patika?

Neaizmirsti sekot blogam: Bloglovin' | Facebook | Instagram

* - produkts ir iedots testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.

AV

8 komentāri:

  1. Šos vispār vēl var nopirkt? Pagājušajā gadā iegādājos šādu jogurtu, tikai ar persiku aromātu. Ļoti patika, tikai vairs nekur neesmu redzējusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šīs sērijas līdzekļus esmu redzējusi gan Vecrīgas, gan Deglava Rimi Dzintara veikalos ar lielām (ap 50%) atlaidēm. :)

      Dzēst
    2. Esmu redzējusi kaut kādas eļļas, losjonus.. bet ne šos jogurtiņus.. žēl :(

      Dzēst
    3. Hmm, neesmu tik ļoti vērojusi veikalu plauktus, rīt ieiešu pāris veikalos, kuri ir pa ceļam, un pateikšu, vai ir tur.. Jo kaut kādas kastītes esmu tur mānījusi, bet tās varēja būt matu maskas.

      Dzēst
    4. Sveika vēlreiz!
      Šodien aizgāju uz sev tuvāko Dzintara veikalu un ieraudzīju tur šos jogurtiņus. Bija ar dažādiem aromātiem, bet šo konkreto nemānīju.

      Dzēst
    5. O, paldies! Tad būs jāiet meklējumos. :)

      Dzēst
  2. Ķermeņa jogurtu arī neesmu manījusi sev tuvākajā Dzintara veikalā. Labprāt izmēģinātu. No šīs sērijas ir mango un melleņu eļļa, kas tīri labi patika.

    Anita,
    http://anitasdiaries.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varētu būt arī tā, kā viss ir izpirkts kādā konkrētajā veikalā, bet nu Deglava ielas Dzintara veikalā tie ir :)

      Dzēst