sestdiena, 2017. gada 7. janvāris

Tukšs #10: Novembris un Decembris

Sveiki!
Pēc neliela pārtraukuma esmu atpakaļ un man ir ko jums pastāstīt, bet sākumā gribu apsveikt savu lasītājus Jaunajā 2017. gadā un novēlēt, lai visi jūsu sapņu piepildās! :) Jūs man esat paši labākie!:)
Bet nu vajag pabeigt vēl dažas lietas, kas palika no 2016. gada. Piemēram, parādīt tukšiniekus. Novembrī man bija tikai 2 tukšas taras, tāpēc rādu novembra un decembra tukšiniekus kopā.

    Gliss Kur Ultimate Repair matu maska - šo saņēmu Drogās kā dāvanu no Gliss Kur konsultantēm. Maskai ir ļoti patīkams aromāts, kas paliek vēl kādu laiku pēc mazgāšanas. Man šī iepakojuma pietika 1,5 reizei. Maska man nepatika, jo strādā kā tāds vājš balzams. Kārtējo reizi pārliecinos, ka Schwartzkopf matu līdzekļi man galīgi neder.

    Garnier Moisture+ Aqua Bomb sejas maska - patīk un nepatīk. Patīk pats rituāls, drāniņas maiga tekstūra, atvēsinošs efekts uz sejas. Bet, ja teikt godīgi, efekts no viņas ir minimāls. Mazgājot seju no rīta, var just, kā nomazgā visu to, kas palika uz sejas pēc maskas lietošanas un viss mitrinošs efekts arī pazūd. Atkārtoti nepirkšu.

    Madara attīrošas putas - visu laiku favorīts. Jau sen nopirkts vēl viens iepakojums.

    Aussie Miracle Moist kondicionieris - ļoti labs ikdienas kondicionieris. Labi mitrina matus, atvieglo ķemmēšanu. Iesaku! Tagad gribu pamēģināt John Frieda Volume kondicionieri, bet pie šī varētu kādreiz atgriezties.

    Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Cream Wash - ļoti agresīvs sejas mazgāšanas līdzeklis. Super attīrošs, derēs tikai taukainai ādai. Nesaku, ka ir slikts, vienkārši manai ādai par stipru. Ļoti grauž acis, ja sanāk trāpīt tajās. No plusiem - tiešām labi attīra un patīkami smaržo. Bet man labāk der Madaras putas un vispār labāk patīk līdzekļi, kurus var lietot arī acu zonā.

    Bio2You Sensitive zobu pasta - visu laiku favorīts, mājās vienmēr ir krājumi :).

    Mossa Youth Defence dienas krēms - ļoti patīk, viegls, patīkami smaržo, labi mitrina.

    Madara SOS seruma paraudziņš - tas pats, kāds arī bija oktobra tukšiniekos.

    MaxFactor Mastertouch konsileris - jau otrais iepakojums, ko izlietoju pa 2016. gadu, bet nu, dorši vien, nevienu nepārsteigšu, ja pateikšu, ka jau lietoju vēl vienu :) Šeit būs plašāka atsauksme.

    Fruttini My Rebellion is Kiwi ķermeņa losjons - ļoti viegls ķermeņa losjons ikdienas lietošanai ne pārāk sausai ādai. Man ļoti patīk sulīgie Fruttini aromāti, it īpaši šis un arbūza. Pagaidām atkārtoti nepirkšu, jo man ir ļoti daudz citu ķermeņa krēmu, bet varu ieteikt, jo mitrina tiešām labi, ātri iesūcas un patīkami smaržo.

    Lūk tā ražīgi man pagāja 2016. gada pēdējie mēneši. Kā jums bija ar tukšiniekiem gada beigās? Vai speciāli mēģinājāt kaut ko pabeigt līdz gada beigām? :) Es nē, bet man sanāca diezgan daudzus produktus, kuri man šķita mūžīgi (Mossa krēms, Fruttini losjons, Neutrogena mazgāšanas līdzeklis sejai).

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru