otrdiena, 2016. gada 30. augusts

Atsauksme: Korres Santorini Vine dušas želeja un ķermeņa pieniņš


Sveiki!
Savā ceļojumā uz Grieķiju es devos ar rokas bagāžu, un tāpēc pašā pirmajā dienā nācās nedaudz pastaigāties pa aptiekām un pameklēt kādu dušas želeju un ķermeņa losjonu. Mana izvēlē bija Korres firmas komplekts, kas bija izdevīgs un ar ļoti interesantu aromātu:).

    Korres ir grieķu zīmols, kas ražo naturālo kosmētiku gan sejas kopšanai, gan ķermenim, gan matiem, kā arī dekoratīvo kosmētiku. Lielākā daļa produktu nesatur SLS, minerālo eļļu, parabēnus u.tt., kā arī nav testēti uz dzīvniekiem.

    Santorini Vine ķermeņa kopšanas produktu komplekts, kas ir nopērkams par 9.50, sastāv no dušas želejas un ķermeņa pieniņa. Aromāts ir burvīgs, ļoti neparasts un bagāts! Tas pārvērš ikdienas ķermeņa kopšanu SPA rituālā. Šķiet ļoti pazīstams. Smaržo pēc savigām vīnogām un vīnogu lapām. Aromāts ir neuzbāzīgs, bet diezgan intensīvs. Nav no tiem aromātiem, kas patiks uzreiz visiem, jo es nevarēju sākumā saprast, vai man tiešām viņš patīk.

    Dušas želeja labi attīra ķermeni pēc dienas pludmalē vai vakara pastaigas pa pilsētu. Labi putojas un nomazgājas, nedaudz mitrina ādu.

    Ķermeņa pieniņš ir labi mitrinošs, ātri iesūcas un neatstāj nepatīkamu lipīgu slāni uz ķermeņa. Tērējas ekonomiski, viegli izdalās pa ķermeni, kā arī atstāj patīkamu, bet ļoooti vieglu aromātu.

    Dizains ir ļoti lakonisks (starp citu, šim vārdam arī ir grieķu saknes ;)) un raksturīgs Korres firmai. Ķermeņa pieniņa iepakojumu ir ļoti viegli sagriezt ar šķērēm, lai beigās dabūtu visu produktu, kas ir iekšā.

    Kopumā, man šie līdzekļi ļoti patika un noteikti iesaku izmēģināt, ja sanāks būt Grieķijā:).

Vai esat kaut ko mēģinājuši no Korres firmas? Kādi iespaidi?
Nedaudz vasaras :)

AV

4 komentāri:

  1. Man ļoti patīk Korres zīmols, tā filozofija un produktu iepakojums. Savulaik draudzene man bija uzdāvinājusi viņu produktu komplektu - man ļoti patika, jo īpaši dušas želejas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, filozofija viņiem ir diezgan pareiza, tāda 'grieķiska' ;)

      Dzēst
  2. Vienozīmīgi superīgi produkti, esmu mēģinājusi, man patīk viņu atvēsinošā, svaigā sajūta.. hmm.. nez vai mmentols pievienots? bet sajuta uz ādas ļoti atvēsinoša tāpēc patika to lietot pagājušajā gadā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ir tāda uzmundrinoša sajūta pēc lietošanas, bet mentolu es nesajūtu :)

      Dzēst