ceturtdiena, 2016. gada 1. septembris

Tukšs #7: Jūlijs un Augusts

Sveiki!
Jūlijā man bija tikai 2 tukšas pudelītes, tādēļ izdomāju apvienot jūlija un augusta tukšiniekus :).

    L' Oreal micelārais ūdens - nebija slikts. Labi ņēma nost kosmētiku, nekairināja ādu un acis. Iepakojums ne līdz galam ērts, lai dabūtu pēdējas līdzekļa lāses.

    John Frieda Full Repair kondicionierislasi šeit.

    Tigi Bed Head Re-Energize matu līdzekļi - overrated produkts manās acīs. Lai tiktu vaļā no šampūnu, kas nepatika, krājuma vannas istabā, mazgājot galvu, es pirmo izmantoju kādu no šampūniem, kas man nepatīk vai neder, bet otro reizi mazgāju ar savu mīļāko šampūnu no Nioxin.

    Aussie 3 Minute Miracle Reconstuctor matu maska - bija normāla, bet nekāda 'wow'. Labāk strādāja tad, kad izmantoju to pēc kondicioniera.

    MaxFactor 2000 calorie tuša - tā notiek, kad vienlaikus ir atvērtas vairākas tušas. Nepaspēju izlietot, bet tā jau sāka birt. Loģiski, jo viņa man ir no novembra. Patika, bet nesanāca viņai kļūt par manu mīļāko. Dod apjomu, nedaudz pagarina. Klasika. Starp citu, nedaudz salocīju viņai birstīti - man tā ir ērtāk krāsot.

    L' Oreal Telescopic skroptu tuša - mētājās jau ilgu laiku, neiespaidoja. Izķemmē labi, bet apjoma nav. Nav jau slikta, bet nedara to, ko es gribu no tušas. Metu ārā tikai tagad, jo pirms tam biju aizmirsusi par viņu un lietoju ļoti reti.

    Mitomo sejas maska - patīk! Man šķiet, ka šis maskas man ir visos tukšiniekos :). Labi mitrina un vienkārši patīkams relaksējošs rituāls.

    Mossa attīrošas krēmputas - patīkami un maigi attīra ādu, bet man vairāk patīk klasiskas putas no Madaras. Aromāts ir diezgan spēcīgs un ne līdz galam man patīk.

    L' Oreal CC krēms - nav slikts, bet nederēs kombinētai ādai - sāk ātri taukoties.

    L' Oreal Infallible tonālais krēms - uz manas ādas sanāca viens liels FAIL. Sāka taukoties pēc 2 stundām, iekrita porās un pasvītroja visu sejas tekstūru. 140 tonis ir otrais tumšākais no šis sērijas, bet ir oranžs un tumšs pat vasarā. Āda zem viņa jūtas ļoti pārslogota, bija nepatīkama sajūta un liela vēlme to nomazgāt. Uzklāšanas brīdi izskatījās vēl diezgan labi, jo izlīdzināja toni un tekstūru, bet kas notika pēc tam ir liels liels fui. Paldies, ka tas bija tikai paraudziņš.

    Stenders šampūns krāsotiem matiem - maigi attīra matus, labi putojas un ir ar ļoti patīkamu aromātu. Atstāja patīkamu iespaidu.

    Fuh, šoreiz tukšinieku ir daudz:). Sākam krāt nākamajam mēnesim!

Vai jums šomēnes ir daudz tukšinieku? 


AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru