svētdiena, 2016. gada 7. augusts

Big Battle of Deodorants: dezodorantu cīņa

Sveiki!
Šodien parunāsim par to, bez kā mūsdienās ļoti daudzi nevar iedomāties savu ikdienu - dezodoranti un antiperspiranti.

    Nivea Protect&Care aerosols un rullītis* - īpaši labu iespaidu neatstāja neviens no šiem. Šis serijas antiperspiranti smaržo pēc klasiskā Nivea krēma. Izsmidzināmie dezodoranti man nepatīk vispār. Šis arī uz ādas atstāj baltas pēdas, bet uz apģērbiem pēdas nepalika.

    Rullītis ir mans mīļākais dezodoranta veids, bet par šo neesmu sajūsmā - tam ir pārāk mazs aplikators un to ir ne tik viegli uzklāt kā, piemēram, Garnier. Abiem ir vidējs aizsardzības līmenis - sviedru aromātu nedaudz var just un tas paliek uz drēbēm. Varbūt, ziemā viņi strādās labāk, bet vasarai ieteikt nevaru. Ādu nekairina. 6/10.

    Garnier Mineral Protection 5 rullītis - mans favorīts! Garnier antiperspiranti ir mani favorīti, esmu mēģinājusi arī citus veidus un visi atstāja pozitīvu iespaidu. Rullītim ir optimāla lieluma aplikators, kas ļauj ātri un vienmērīgi uzklāt produktu. Iztur pat 13h stresainas maiņas veikalā vai Grieķijas karstumu. Tieši šis smaržo ļoti patīkami, bet dažreiz, ja pārspīlēt, aromāts var likties pārāk spēcīgs. 9/10.

    Alterra deo-balzams ar citronzāles aromātu - šis ir tieši dezodorants, jo nesatur alumīnija sāļus. Pret svīšanu viņš nepasarga, bet izcili neitralizē nepatīkamus aromātus. Šo es lietoju mierīgajām dienām, piemēram, kad manos plānos ir tikai aiziet uz universitāti. 8/10.
    Dove GoFresh aerosols ar gurķu aromātu - šis antiperspirants nenormāli smird! Ne par kādu gurķu aromātu runa pat neiet. Palietoju pāris reizes un izmetu ārā, jo tas nav iespējams. Aizsardzība bija diezgan laba, bet nu viņš ir nelietojams! 1/10.

    Ar ko atšķiras dezodorants no antiperspiranta, es domāju, jau lielākā daļa zin. :) Dezodorants - neitralizē vai maskē nepatīkamu aromātu, bet antiperspirants - mazina vai pilnīgi nobloķē svīšanu. Galvenais antiperspirantu komponents ir alumīnija sāļi (Aluminium Chlorohydrate, Aluminium Chloride), kas arī sniedz to efektu. Pastāv teorija, ka to izmantošana izraisa krūšu vēzi, bet tas nav zinātniski pierādīts. Lai mazinātu riskus, antiperspirantus nav ieteicams lietot uzreiz pēc depilācijas vai uz bojātas ādas.

Kurš ir jūsu mīļākais dezodorants/ antiperspirants?

* - produkti ir iedoti testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru