pirmdiena, 2016. gada 15. februāris

Sejas kopšana ziemā: vakars

Sveiki!
Šodien pastāstīšu par savu vakaru sejas kopšanas rituāliem ziemā:)

    Parasti centos noņemt kosmētiku uzreiz, kad nāku mājas, bet ne vienmēr man slinkums ļauj man to izdarīt. Šobrīd kosmētikas noņemšanai izmantoju 3 līdzekļu kombinācijas:

    1a. Korres Pomegranate kosmētikas noņemšanas salvetes - ļoti patīkamas un mīkstas salīdzinot ar Rival de Loop salvetēm, ko agrāk lietoju. Labi noņem lielo daļu grima, tomēr, kā arī nevienas salvetes, nenoņem make-up pilnībā.

    1b. Ja es nelietoju salvetes, tad es kā pirmo soli izmantoju Garnier Skin Naturals pieniņu kombinētai ādai. Uz sejas viņu klāju ar rokām un pēc tam noņemu ar vates diskiem. Tās ir ļoti ātrs veids tikt vaļā no lielākas daļas grima. Agrāk lietoju tikai šo, tagad nedaudz apnicis, tāpēc arvien vairāk lietoju micelāro ūdeni.

    1. Bioderma Sensibio H2O micelārais ūdens. Šo izmantoju šobrīd katru dienu, kombinējos ar salvetēm vai pieniņu vai atsevišķi. Izcili un ļoti viegli noņem make-up pilnīgi. Super, nav ko piebilst. Patīk daudz labāk kā Garnier.

    Tālāk es mazgāju seju ar ūdeni un noslauku ar papīra salveti. Es neizmatoju sejai dvieļus, jo uz tiem ātri sakrājas baktērijas, kas var izraisīt pumpiņas. Pēc tam es izbaudu laiku mājās sēžot pie datora vai vienkārši slinkojot. Ļoti vēlu, tieši pirms gulētiešanas es eju mazgāties dušā, kā arī pabeidzu savu sejas kopšanas rituālu.

    2. Madaras attīrošās putas - ideāli attīra ādu, noņem visu kosmētiku, ko es nenoņēmu ar micelāro ūdeni. Atstāj patīkamu svaiguma sajūtu un īpaši nesausina manu kombinēto ādu.

    2a. Kādas divas reizes nedēļā es izmantoju skrubi no Premier Dead Sea SpaAtsauksme.

    3. Mossa Youth Defence Pure Glow toniks - toniks, kurš, kā man liekas, nebeigsies nekad. Nu es par to īpaši nebēdājos, jo tas man ļoti patīk :) Atsauksme.

    4. Mossa Youth Defence nakts krēms - pēc neveiksmīga eksperementa ar Vichy Aqualia Thermal atgriezos pie šī krēma, kas man ļoti patīk Pietiekami barojošs nākts krēms, kas arī nedara pāri manai ādai :) Ļoti patīk. Vairāk par Mossa krēmiem lasiet šeit.

    Nu un... viss! Nekas sarežģīts. :)

    Raksties komentāros, kurus līdzekļus jūs lietojat sejas ādas kopšanai vakaros! :) Varbūt lietojiet kaut ko, ko lietoju arī es?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru