sestdiena, 2016. gada 20. februāris

Sejas kopšana ziemā: rīts

Sveiki!
Šodien parādīšu jums savu sejas kopšanas rituālu, ko es atkārtoju katru rītu.

    1. Himalaya Neem putas - labas putas, bet es neesmu sajūsmā aromāta dēļ. Tā attīra labi, bet lietoju tagad regulāri tikai lai izlietotu. Jau šausmīgi apnika. Ja meklējat kaut ko lētāko par Madaras putas, šī ir normāla alternatīva.

    2Mossa Youth Defence Pure Glow toniks - tas pats kā arī vakara rutinē. Kopumā ļoti patīk, bet tagad ir domas nepirkt to atkārtoti, bet pamēģināt toniku no Korres ar granātābola ekstraktu.

    3. Eucerin Aquaporin Active acu krēms - lietoju pirmo mēnesi, pagaidām nekādu 'wow!' efektu nepamanīju no šī krēma. Man patīk, ka viņam ir metālisks uzgalis, kas patīkami atvēsina ādu ap acīm un nedaudz izgaismo tumšos lokus. Neizraisīja man alerģiju, labi mitrina, neko sliktu nevaru pateikt. Man patīk!

    4. Korrer Pomegranate Moisturising Cream-Gel - tas ir mans favorīts! Lasiet ierakstu par viņu šeit!

    5. Lip Smacker Fanta lūpu balzams - ļoti forša mantiņa! Smaržo un arī garšo (!) gandrīz kā Fanta, kuru es ļoti mīlu! Mitrina lūpas kamēr es uzklāju kosmētiku. Un kad pienāk laiks uzklāt lūpu krāsu, lūpas jau ir gatavas tam!:)

    Lūk tā izskatās mana rīta rutīna, nekas sarežģīts. Es uzskatu, ka ādu nevajag pārslogot un manā vecumā pietiek ar šo nelielo komplektu. 

    Un kādus līdzekļus jūs izmantojat sejas kopšanai ziemā?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru