ceturtdiena, 2016. gada 11. februāris

Valentīndienas Make-Up

Sveiki!
    Tuvojas Valentīndiena. Tā ir tā diena, kad katrai meitenei gribas izskatīties īpaši labi un īpaši pasvītrot savu sievišķību. Šajā dienā man visvairāk patīk make-up mierīgos toņos, negribas nekādas smoky eyes vai sarkanu lūpu krāsu. Tāpēc šodien piedāvāju savu Valentīndienas make-up versiju.

    Šoreiz es sāku ar acu make-up. Es uzklāju Essence acu ēnu bāzi un pēc tam izmantoju Maybelline Color Tattoo krēmīgas acu ēnas tonī 65-Pink Gold, Ļoti smuks tonis, kas piestāvēs visiem. Ar MaxFactor Smokey Eye Drama Kit paleti tonī 06 Azure Allure es uztaisīju maigu parēju no iekšējā acu kaktiņa uz ārējo. Es izmantoju košu zilu krāsu, kura, sapludinot to ar rozā, dod violetu. No tas pašas paletes es izmantošu arī brūnu krāsu - ar to es gan krāsoju uzacis, gan padaru skatienu dziļāku, ietonējot acs kroku. Nedaudz gaišās krāsas zem uzacīm un acs iekšējā kaktiņā. Zem tušas es izmantoju skropstu balzamu no Dzintara. Skropstu tuša man ir no MaxFactor False Lash Effect Voluptuous. Šī tuša (pagaidām?) nav pārdošanā Latvijā.

    Šo make-up gribēju izdarīt vieglu un nemanāmu, tāpēc izmantoju Chanel Vitalumiere Aqua tonālo krēmu tonī 10 Beige. Viņš ir viegls, bet padara ādu samtainu. Visas nepilnības, ka arī tumšus loku zem acīm nomaskēju ar MAC Mineralize Skinfinish NW15 konsileri. Šoreiz izmantoju šo noturības dēļ, jo pirms randiņa mani gaida darbs :(. Izmantojot Micabella minerālo pūderī tonī MF-7 Lady Godiva, es nedaudz piepūderēju seju. 

    Ar konturēšanu neaizrāvos, ar Korres bronzernedaudz izceļu vaigu kaulus, kā arī piešķiru sejai iedeguma efektu. Nedaudz ietonēju kaklu, lai izceltu sejas ovālu. Atsvaidzinu seju ar MaxFactor vaigu sārtums tonī 15 Seductive Pink. Mirdzumam pievienoju hailaiteri no Wet'n'Wild 734A Reserve Your Cabana.

    Kā jau minēju, Valentīndienā man nepatīk košas lūpu krāsas, tāpēc izmantoju tinti no Missha rozā krāsā un pa virsū tam - Catrice Volumizing Lip Booster lūpu spīdumu. Nē, lupas viņš nepalielina, bet man patīk atvēsinošs efekts, ko viņš dod uz lūpām, kā arī viņš diezgan ilgi turas.

    Voila! Mans tēls ir gatavs. Vēl nedaudz smaržas... Man ir divi varianti - Escada Delicate Notes vai Ferragamo Misteriosa. Hmmm... Man labāk patīk Ferragamo, kaut gan viņš varētu būt par smagu. Bet nu tas man patīk! :)
    Un kādu grimu jūs sev izveidosiet mīlestības svētkos?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru