svētdiena, 2016. gada 28. februāris

Februāra 2016 favorīti

Sveiki!
Šajā ierakstā gribēju iekļaut tos favorītus, kurus lietoju visu februāri. Negribēju atkārtoties un rādīt to pašu, ko rādīju ziemas favorītos, tāpēc produktu nebūs īpaši daudz! :)

    Sensai Kanebo Intensive Hair Mask - ļoti iepatikās maska - mīkstina matus, padara tos gludus un viegli ķemmējamus. Aromāts liekas mazliet ķīmisks, tāds kosmētisks. Maska ir diezgan biezas konsistences, tāpēc viņas pietiks ilgam laikam. Man tā ir jau kopš decembra, bet regulāri (reizi nedēļā) to lieto es sāku tikai februārī. Kopumā ļoti patīk un tā tiešam ir labākā maska, ko esmu mēģinājusi. Mati netiek traki mīkstināti, kā tas notiek lietojot smiltsērkšķu masku no Siberikas, tie izskatās dzīvīgi un nezaudē savu formu.

    Syoss Volume Lift sausais šampūns - pēdējā laikā, kopš sāku mazāk laikā pavadīt veikalos (nomainīju darbu), mani mati sāka vairāk taukoties. Mazgāt tos katru dienu es negribu, tāpēc šis līdzeklis man glābj dzīvi! Šī versija man patīk vairāk nekā tā, kura ir ar zaļiem uzrakstiem, jo strādā efektīvāk. Noteikti pirkšu vēl!

    Madara Detox maska - izcili der manai kombinētai ādai, nedaudz sašaurina poras, izvelk visu lieko no tām, samazina pleķus, kas palika pēc pumpām. Vienīgais, par ko neesmu sajūsmā - aromāts. Bet es neesmu no tām, kurām aromāts var traucēt lietot brīnišķīgo produktu, tādēļ noteikti iegādāšos arī lielākā formātā!

    Korres Pomegranate Moisturising Cream-Gel - viss šeit! Super favorīts!

  MaxFactor FLE Voluptuous skropstu tuša - patīk efekts, ko šī tuša dod. Nesaķep, pacel skropstas, atdala tas. Vairāk par to lasiet šeit.

    MaxFactor Miracle Match tonālais - foršs tonālais, kas noslēp poras, apsārtumus un daudz ko citu, ko jūs negribat rādīt citiem!:) Patiks tiem, kam patīk mirdzošs finišs, bet nepatiks tiem, kas fano par visu matēto (tā noteikti neesmu es:)). Ir savi mīnusi, par kuriem pastāstīšu atsevišķajā rakstā, bet tas mazliet vēlāk. Varu pateikt, ka roka uz šo stiepjas, tāpēc lietoju to ar prieku un varu droši ieteikt citiem!

    Salvatore Ferragamo Signorina Misteriosa - ļoti sievišķīgs aromāts, salds, bet ne tik traki salds, ka var apnikt uzreiz. Nedaudz atgādina La Nuit Tresor no Lancome, bet ir interesantāks, manuprāt. Lancome ir saldāks un priekš manis par saldu, bet šis ideāli man der:).

Kādi ir jūsu favorīti šomēnes? Varbūt kaut kas mums sakrita?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru