pirmdiena, 2014. gada 15. decembris

Rimmel Apocapils lūpu laka

Sveiki!
Lūpu lakas ir viena no pēdējām tendencēm, arī es nevarēju paiet garām kaut vienam eksemplāram. Par Rimmel Apocalips lūpu laku es uzzināju no mammas, pamēģinot viņas toni. Tas tonis man nepiestāvēja, bet pati ideja man ļoti patika.
Šis man ir jau kopš vasaras. Tas ir viens no tiem produktiem, kurus ieraugot es saprotu, ka mana kolekcija bez tā būs kaut kāda.. nepilna.


Pirmais, ko gribu atzīmēt - priekš manis ir pārāk mazā toņu izvēle. Toņi ir kādi 8, bet visi ir rozīgie. Es gan gribēju atrast sev kaut ko ikdienai, kaut ko brūnu. Vienīgais tonis 500 Luna, kurš kaut cik varētu man patikt ikdienas lietošanai ir tieši tas, kurš ir manai mammai un kas man nu nekādīgi nepiestāv. :( Es paskatījos Googlē, ka ir daudz toņu, bet mūsu piegādātāji, drošvien, domā, ka Latvijas sievietēm tie nav vajadzīgi :(.

Nu bet tagad pie paša produkta. Iepakojums ir ļoti patīkams un smuks, ja tev ir vairāki toņi, tad viņus viegli atšķirt vienu no otrā, jo 1/3 no iepakojuma ir tieši toņa krāsā. Iepakojums arī ir kvalitatīvs - visi uzraksti joprojām ir uz vietas, nekas nav saskrāpēts. Tādu nav kauns izvilkt no somiņas.

Man ir tonis 101 Celestial - tāda vainlaicīgi mierīga un koša rozā krāsa. Man īpaši patika viņa vasarā, jo piestāv košām vasaras drēbēm. Ziema ar viņu varēs izveidot tādu 'frosted' make-up. Vismaz man ir tādas asociācijas :) Manas lūpas tas padara mazliet lielākas, kas nevar neiepriecināt :)

Nesausina lūpas, nekur 'neaiziet' no tām arī bez zīmuļa, turas labi. Finišs ir pusmatēts. Ēdienreizi neiztur pilnība, pielabot vajag. Lielākas problēmas sagādā tieši uzklāšana - bez spoguļa nesanāks pielabot, ka citus spīdumus. Birstīte itkā ir ērta, bet dažreiz paņem pārāk daudz produkta. Tādu sarkano es nepaņemu tieši tādēļ, jo domāju, ka netikšu galā.



Tonis interesanti mainās atkarībā no apgaismojuma - pustumsā izskatās tumšāks un spilgtāks, bet dienas gaismā izskatās naturāli.

Nezinu kāpēc bildē augšējās lūpas izskatās nevienmērīgas, laikam, tas ir atkarīgs no rakursa. 

Ka jums patīk šis produkts?

P.S. sāku nedaudz mazāk rakstīt, jo ir pēdējā mācību nedēļa. Kad nolikšu visus 3 eksāmenus, tad noteikti sākšu rakstīt vairāk! ;)

Stay Beautiful!

5 komentāri:

  1. Man ir Apocalips lūpu lakas,patīk, bet, kad pamēģināju Catrice lūpu lakas, noturības ziņā tas 100% uzvar Rimmel ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Catrice lūpu lakas ir no kaut kādas kolekcijas vai ir pieejamas vienmēr?

      Dzēst
  2. Tev šis lūpu tonis piestāv! :) Jā, sarkanajai noteikti vajadzētu sarkanu lūpu zīmuli :)

    AtbildētDzēst
  3. p.s. veiksmi eksāmenos! :)

    AtbildētDzēst