svētdiena, 2014. gada 14. decembris

L' Oreal True Match tonālais krēms

 Sveiki!

  Neesmu liela tonālo krēmu fane, jo nepatīk nekas lieks uz ādas - parasti iztieku ar pūderi vai bāzi un pūderi, bet tonālos izmantoju tad, kad ir kāds pasākums vai vienkārši gribas izskatīties super-puper.
  Par L' Oreal True Match tonālo esmu dzirdējusi daudz ko labu, gan no mūsu blogerēm, gan no meitenēm no ārzemēm - no Amerikas līdz Austrālijas. Arī pie mums viņu labi pērk sievietes, arī pati ar prieku viņu iesaku citām :).
  Tā kā mana tonālo līdzekļu kolekcija nav pārāk liela, izlēmu, ka šis būs jāpaņem. 50% atlaide mani pilnīgi pierunāja. Cik forši L'Oreal ir izdomājuši, ka decembrī katru dienu ir jauns piedāvājums kādam no produktiem - -50% vai īpaša cena. Bet pats labākais būs 30. un 31. decembrī... ;)

Pēc konsistences šis ir diezgan šķidrs, ļoti viegli klājas. Es uzklāšanai izmantoju Real Techiques sponžu, bet domāju, kā ar rokām arī var šo tonālo uzklāt. Klājas ne pārāk biezā kārtā, neveido maskas efektu, neiekrīt porās, bet gan pasvītro sausumus, ja tādi ir.

Pirmajā reizē, kad uzklāju, pēc stundas pamanīju sev.. šausmīgas krunkas ap muti! Tā kā līdzi nebija nekādu instrumentu, iztušēju ar pirkstiem. Pēc tām tāda efekta nebija, bet gan bija nepatīkami uzzināt, ka veselo stundu nostaigāji tā. Pēc tam nelietoju viņu bez bāzes. Kā bāzi izmantoju L' Oreal Blur Cream, ar viņu tāda efekta nav, viss turas tā kā vajag un nelien tur, kur nevajag.

Uz sejas gan ir smaguma sajūta, tāpēc šo es nevarētu izmantot ikdienā. Bet šis nav mans ikdienas variants, jo neredzu sev tik lielu nepieciešamību katru dienu lietot tonālo. Nomaskē nepilnības, bet ne pilnīgi. Tām, kurām ir lielas problēmas, šis nebūs labākais palīgs.

Vai esat mēģinājuši šo tonālo krēmu? Kā jums patīk?

Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru