pirmdiena, 2014. gada 8. decembris

Make-Up of The Day

Sveiki!
Šodien ir atkal pirmdiena - jaunas nedēļas sākums, diena, kad atgriezties mācībās vai darbā.
 Uz darbu vai mācībām es centos krāsoties viegli, lai seja varētu visu dienu to izturēt un nejustos slikti, lai nebūtu pārlieka smaguma.
Arī centos neizmantot pārāk košas un spilgtas krāsas lielā apjomā, izņemot tas dienas, kad ir vai nu ļoti labs noskaņojums, vai nu tas ir ļoti slikts un gribas sev to uzlabot.
Pirmdiena ir grūta diena, gultas pievilkšanas spēks kļūst 3 reizēs spēcīgāks, tāpēc uz make-up negribas tērēt ļoti daudz laiku vai dažreiz pat vispār negribas to darīt. Šodien izvēlējos ļoti ātro variantu, kurš izskatās neuzkrītoši un dabiski, jo tiek izmantotas dabas krāsas, bet palīdz nedaudz izcelt acis.

Sāku ar seju - uzklāju pūderi no Micabella (MF7 Lady Godiva) bez nekādas bāzes, lai seja nedaudz atpūšas. Tagad ir jau vakars un seja jūtas labi, nav nekādas smaguma sajūtas. Pavisam nedaudz izmantoju broneri no Essence 02 love to be matt un kādu vaigu sārtumu refilu no Bourjois. Bourjois vaigu sārtumi ir ļoti delikāti, maigi, lai ar viņiem pārspīlētu, vajag ļoti pacensties.

Zem acu make-up es izmantoju Essence acu ēnu bāzi - I love Stage! Uz acu augšējām plāksnītēm es izmantoju Essence acu zīmuli 20 Scream Green. Uz apakšējām - Essence acu ēnas no kolekcijas Hello Autumn, kuras atzīmēju bildē.
Uzacīm un skropstām izmantoju Dzintara balzamu. Izmantoju to pirms uzklāt skropstu tušu no Bourjois Volume Glamour Ultra Care, kā arī noklāju ar to uzacis pēc tā, ka uzkrāsoju tas ar Catrice uzacu zīmuli 030 Brow-n-eyed Peas.
Lūpām - Dzintara Natural Aroma lūpu balzams.
Ar matiem katastrofa šorīt bija - izmantoju Garnier Ultra Doux citronu sauso šampūnu, itkā ir ok :) 

Kā jums gāja šodien? Vai pirmdiena izdevās grūta?

Stay Beautiful!

4 komentāri:

  1. ''gultas pievilkšanas spēks kļūst 3 reizēs spēcīgāks'' haha, man tā ir katru dienu ;D
    ja pa dienu nav nekas īpašs paredzēts, es iztieku ar uzacu ēnām un lūpu krāsu/balzāmu. Esmu kļuvusi par galēju minimālisti, lai ekonomētu laiku gulēšanai :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es parasti piesēžos pie spoguļa ar domu, ka viegli uzklāšu ēnas un uzzīmēšu uzacis, bet attapos, kad jau uz sejas ir viss, kas iespējams :D

      Dzēst
  2. Šorīt tas bija vienkārši vāks, es knapi izrāpos no gultas, pie tam nemaz nebija nekās ļoti agrs rīts paredzēts. :D Tev tiešām tāds dabīgs ikdienas makeup izdevies. :) Es savukārt ekonomēju uz brokastīm, bet uz makeup praktiski nekad (kaut prātīgāk būtu otrādi). Vai arī fiksi pēc tam krāsojos darba tualetē. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī rīts sākās 11:00, bet ja paskatīties uz to, ka aizgāju gulēt 2:30 - tad tas ir agri! :)

      Es parasti make-up uzklāšanas dēļ mēdzu nokavēt 5-10 min. no lekcijas.. :D

      Dzēst