svētdiena, 2014. gada 7. decembris

Dienas manikīrs un make-up

Sveiki!

Šodien ir dubultie svētki - Dzimšanas dienas vectēvam un manam puisim :) Līdz ar to, vajag izskatīties labi, ko es arī mēģināju darīt.
Ar nagu lakām man ir savādas attiecības - dažreiz krāsoju nagus vairākas reizes nedēļas, dažreiz vispār par to nedomāju. Liels pārtraukums man bija pavasarī, kad es 3 mēnešus nostrādāju darbā, kur bija aizliegts krāsot nagus. Šausmas! Kā es izdzīvoju?!

Pēc tā man sākas vienkārši trakums - man sagribējās dažādas krāsas, pat tas, kuras es pirms tam nevarēju ciest uz nagiem :D. Agrāk uzskatīju, ka nagiem jābūt sarkaniem vai rozā, bet tagad varu nokrāsot gan ar tumši violeto vai zaļo.

Šodien izmantoju 3 nagu lakas:

  •  L'Oreal Color Riche Blake's Pure Red (nopirku nesen, pirmais, ko tagad jau varu izsvītrot no sava wishlist, jo tagad man viņš jau ir) kā pamatkrāsu nagiem. Ļoti iepatikās krāsa, uz nagiem viņa izskatās nedaudz savādāk nekā pūdelē, vairāk kā bordo ar violetu;
  • Nokrāsoju ar China Glaze 1153 Fancy Pants labajā rokā 2 pirkstus (bilde ar šo zilo skaistuli kaut kur pazaudējas pa ceļam līdz blogam :(). Zils ar smalkiem spīdumiem violetā krāsā;
  • Virsū uzklāju L'Oreal Color Riche 837 Bling Bling Bang virskārtu ar ziliem spīdumiem. Šitie spīdumi izskatās ļoti smuki un eleganti, neizskatās lēti vai bezgaumīgi.

Make-up būtībā ir tāds pats, kā šeit, tikai līnijas atstāju nepabeigtas, bez smalkiem galiņiem, viegli izpludināju tos. Arī citus līdzekļus izmantoju sejai - kā bāzi izmantoju L'Oreal Blur Cream, kurš pēdējā laikā ir mans must-have, īpaši zem pūdera. Viņš tiešām strādā! Tonālais - Chanel Vitaumiere Aqua, pūderis - ļoti viegli Micabella. Vaigu sārtums no Bourjois, man mājās ir kaut kāds refils, īsti nevaru pateikt toni. Bronzeris, izgaismotājs, lūpu krāsa, uzacu zīmulis, acu ēnas, skropstu tuša un laineris tie paši.

Šodien nebija daudz laika izgudrot kaut ko jauno, jo piecelties no gultas laicīgi ir pārāk grūti priekš manis, tāpēc izmantoju veco pārbaudīto variantu, kuru viegli izpildīt pa 15-20 minūtēm :) Bet drīz gan parādīšu kaut ko jaunu :)

Kā jums pagāja nedēļas nogale? :)

Stay Beautiful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru