pirmdiena, 2016. gada 3. oktobris

Tukšs #8: Septembris

Sveiki!
Man patīk krāt tukšiniekus un skatīties, kā atbrīvojas vieta vannas istabā. Nezinu kāpēc, bet tas man sagādā prieku:). Šodien atrādīšu savus septembra tukšiniekus.

    Garnier Pure Active micelārais ūdens - briesmīgs! Atkārtoti nepirkšu un jums arī neiesaku. Ļoti agresīvs, sausināja manu kombinētu ādai (kurai viņš arī ir domāts).

    Garnier Moisture+Aqua Bomb sejas maska - pēc tādas pieredzes ar Garnier micelāro ūdeni, bija nedaudz bail pirkt viņu produkciju atkal, bet maska mani pārsteidza! Ļoti patīkama, atvēsinoša un mitrinoša. Ir neliela kņudinoša sajūta, bet man tas pat patika. Seja pēc viņas nepaliek lipīga. Nav baigais 'wow!', bet patīkami ir. Par savu cenu ļoti laba.

    Bioderma Sensibio micelārais ūdens - klasika! Nekairina ādu, labi noņem kosmētiku. Šomēnes Benu aptiekās ar atlaidi, starp citu:).

    Adidas Vitality dušas želeja - ļoooti patīkams svaigs aromāts, kad uzreiz atgādina par Grieķiju, jo tieši šī dušas želeja man bija līdzi, kad braucu uz turieni pirmajā reizē. Ir klāt nelielas skrubējošas daļiņas. Viss forši, bet, ja lietot katru dienu, tad sāk sausināt ādu.

    Mossa Youth Defence nakts krēms - ļoti foršs. Nav pārāk smags, labi mitrina un atjauno. Kad mani krēmu krājumi nedaudz samazināsies, iegādāšos vēlreiz.

    Wella Professionals Oils Reflections balzams - labs! Atsauksme.

    MaxFactor False Lash Effect skropstu tuša - viena no manām mīļākajām. Piešķir skropstām kuplumu, labi atdala un nedaudz pagarina. Ja esat jaunas skropstu tušas meklējumos - iesaku pievērst uzmanību šai.

Uz kā jums šomēnes ar tukšiniekiem?:)

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru