piektdiena, 2016. gada 21. oktobris

Atsauksme: L' Oreal Infallible 24H-Matte tonālais krēms

Sveiki!
Pateikšu godīgi, ka ar L' Oreal tonālajiem krēmiem manas attiecības nav īpaši labas. Nedz True Match, nedz klasiskais Infallible tonālais man nederēja. Tāpēc šo pirkt netaisījos, bet sanāca viņu vinnēt loterijā. Atmetot savus aizspriedumus, ķeros klāt testēšanai.

    Tā kā šo tonālo krēmu esmu dabūjusi loterijā, iespējas izvēlēties toni man nebija. Bet man īsti nav skaidra kompānijas politika - kāpēc Latvijā izlozēt tik tumšo tonī? Šis man derēja ļoti īsu brīdi pēc atvaļinājuma Grieķijā, kad biju ļoti nosauļojusies.

    Šis ir augstas sedzamības pakāpes tonālais krēms ar matējošo efektu. Viņš nav viegls, bet arī nav smags, es uz sejas viņu jūtu daudz mazāk nekā True Match un briesmīgo Infallible.

    Tonālajam krēma, kā jau visiem, ir savi plusi un mīnusi:

    + Viņš tiešām labi nosedz visus apsārtumus, pumpiņas un pleķus.

    + Viegli klājas uz ādas un tušējas.

    + Liels apjoms (35 ml) par nelielu cenu.

    + Gandrīz nejūtams uz sejas.

    - Nesatur SPF un iepakojums bez dozatora. Kāpēc tas ir mīnuss? Ja iepakojums ir bez dozatora, tad iepakojumā vairāk tiek gaiss un tas vairāk mainās tonī un ātrāk bojājas.

    - Man ir kombinēta āda un šis tonālais tieši tādai arī ir domāts, tomēr, man viņš šķita par sausu. Viņš ļoti pasvītro visus sīkus matiņus uz sejas ādas.

    - Kad viņš ir tikko uzklāts, viņš izskatās ļoti smuki, labi visu nosedz, bet ar laiku iekrīt porās un sāk izskatīties kā saka angliski cakey. Kad viņu var redzēt uz sejas, ir pasvītrots sejas reljefs, tonālais ir kā 'uzcepies' uz ādas.

    - Ir redzams uz sejas.

    Kopumā varu teikt, ka šis tonālais nav slikts, bet kļūt par manu favorītu viņš nespēja un nepamudināja viņu nopirkt manējā tonī. Man ir cits matējošs un augstas sedzamības pakāpes tonālais krēms, kas man ļoti labi patīk un der arī ikdienas lietošanai - MaxFactor Facefinity 3-in-1. Arī no matējošiem tonāliem krēmiem man ļoti patīk Kanebo Sensai  Fluid Finish Lasting Velvet, bet tas jau ir no citas cenu kategorijas.

    L' Oreal Infallinble 24H-Matte varētu derēt vakara grimam vai sievietēm ar problemātisku ādu, tomēr ikdienas lietošanai ieteikt es viņu īsti nevaru. No izmēģinātiem tonālajiem no L' Oreal šis man patika visvairāk.

    Kur pirkt?: Drogas, Rimi, Maxima.
    Cena: līdz 10 eiro, vienmēr uz atlaidēm.
    Vērtējums: 6+/10.

Vai esat mēģinājuši šo tonālo krēmu? Kā patika?:)

AV

2 komentāri:

  1. Man arī ir aizspriedumi pret Loreal firmu. Viss kas man bijis- nepatika. True Match jauno versiju esmu mēģinājusi,nosedz labi,taču TIK biezs...brr. Bet labprāt pati pamēginātu šo tonālo,varbūt ir labāks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis arī nav pats vieglākais :) Labāk paņem Facefinity no MF, viņš ir daudz patīkamāks uz sejas, izskatās arī labāk. Nu vismaz manuprāt :)

      Dzēst