sestdiena, 2016. gada 19. marts

Atsauksme: Eucerin Aquaporin Active acu krēms

Sveiki!
Šodien pastāstīšu par acu krēmu, kuru izmantoju jau kādu mēnesi.
    Ar acu krēmiem mana pieredze nav īpaši liela - man ir bijis krēms no L'Oreal Skin Perfection, kas nedarīja neko (kaut arī bija rakstīts, ka viņam ir arī neliels tonis, to es nepamānīju) un no Himalayas (ar to pieredze gan ir bijusi labāka:)). Šis ir mans trešais acu krēms un to es varu nosaukt par veiksmīgāko. 

    Krēmam nav vecuma ierobežojuma un anti-age efekta, kas man arī nav nepieciešams. Tekstūra ir ļoti viegla, ātri iesūcas, pat ja mazliet sanāk pārspīlēt. Aromāts ir ļoti maigs un neuzkrītošs. Iepakojums ir ļoti ērts un man ļoti patīk, ka tam ir uzgalis, kas patīkami vēsina ādu un tādā veidā nedaudz mazina tumšos lokus.

    Krēms izcili mitrina ādu ap acīm un tas ir pamānāms. Kopš sāku lietot regulāri konsilerus, sāku arī regulāri lietot acu krēmu. Krēms padara sīko mīmiku mazāk pamānāmu un āda ap acīm kopumā izskatās labāk.

    Šo krēmu lietoju tikai no rītiem, jo man tā vairāk patīk un pagaidām neredzu vajadzību to lietot divas reizes dienā. Esmu mānījusi pozitīvas pārmaiņas un esmu ar šo krēmu apmierināta. Varu to droši ieteikt meitenēm, kurām nav izteiktu problēmu zonā ap acīm. 

    Tilpums: 15 ml.
    Cena: ap 15 eiro.
    Vērtējums: 9/10.

    Kāds ir jūsu mīļākais krēms zonai ap acīm?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru