trešdiena, 2016. gada 23. marts

Atsauksme: NoTangle matu ķemme no Macadamia

Sveiki!
Nesen iegādājos matu ķemmi no Macadamia, jo mans Tangle Teezer ir kļuvis vecs un nolietojās. 
    Es lietoju Tangle Teezer jau ap 2,5 gadiem un varu pateikt, ka man ļoti patīk tāda tipa ķemmes. Tas forši palīdz ķemmēt matus, bet ne vienmēr izķemmē tos pilnvērtīgi! No sevis iesaku reizi-divas dienā ķemmēt matus ar parasto ķemmi. Es no rīta no pirms gulētiešanas sākuma ķemmēju ar Tangle Teezer un pēc tam ar parasto ķemmi.

    Macadamia NoTangle ir labs Tangle Teezer analogs. Šī ķemme maksa gandrīz divās reizēs mazāk kā Tangle Teezer, bet pilda tas pašas funkcijas ne sliktāk:). Atšķirībā no TT, šai ir rokturis. Lietot TT bez roktura man nebija problēma, jo tam bija ergonomiska forma un ķemme forši gulēja rokās.
    Macadamia rokturis arī ir ergonomisks un, kā var redzēt pēc bildes, labi guļ rokā un ar to ir ērti rīkoties. Starp citu, ķemme ir pieejama divās krāsās: rozā un zaļā. Man vairāk patīk zaļa krāsa:). Ķemme ir uztaisīta kvalitatīvi un nesmird :).

    Nu un tagad pats galvenais - efekts un vai tā ķemme ir tā vērta? Es pateikšu, ka tā ir 100% vērta savas naudas! Tā labi tiek galā ar matu ķemmēšanu (ja ik pa laikam arī parastas ķemmes, kā jau minēju agrāk), arī ar to var ķemmēt slapjus matus, ja ir tāda nepieciešamība. Ķemme netraumē matus un galvu un veic vieglo masāžu.

    Vai ir liela atšķirība no Tangle Teezer? Īpaši neko tādu mānījusi neesmu. TT ir nedaudz kompaktāks. Macadamijai ir garāki sariņi, kas palīdz labāk izķemmēt matus. Mīnuss ķemmēm no plastika ir tas, ka pēc tām mati elektrizējas.
    Esmu ļoti apmierināta ar savu pirkumu un nežēloju par to, ka nāksies atvadīties no sava Tangle Teezer, jo šī ķemme man patika labāk. Rauj ārā mazāk matu nekā palietots Tangle Teezer. Noteikti iesaku pamēģināt.

    Cena: 8,70 eiro.
    Kur nopirkt: Stockmann.

    Kādas ķemmes jums patīk visvairāk? Ko lietojat ikdienā?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru