otrdiena, 2016. gada 22. marts

Atsauksme: Lancome Juicy Shaker

Sveiki!
Kad šie mazie smukulīši parādījās veikalu plauktos, es pateicu, ka man tāds nav vajadzīgs un ka es to nepirkšu. Nu lūk arī ir rezultāts :D

    Šis ir tipisks sieviešu stāsts - bija slikts noskaņojums un es iegāju Douglasā... Nu un izdomāju sevi iepriecināt ar kaut ko. Un tad man acī iekrita šis mazulis. Es sen gribēju sev konfekšu rozā spīdumu, bet tie, kuri iepakojumā bija tādā krāsā, uz rokas bija gandrīz caurspīdīgie. Tāpēc skatījos kaut ko košāku iepakojumā. Kaut gan šis nav konfekšu rozā tonis, šis man arī ļoti patīk. 283 Berry in Love ir eleganta ogu krāsa. Patika arī korāļu krāsas šeikeris, bet izvēlējos tomēr šo.

    Es domāju, būs jau lieki kaut ko teikt par iepakojumi, ja tas ir tas, kas pievelk sievietes pie itkā kārtēja lūpu spīduma. Viņš ir ļoti oriģināls un ērts, atgādina mini kokteiļu šeikeri. Spilventiņš ir ērts krāsojot lūpas, un tas ir pietiekami liels, lai ar vienu kustību nokrāsotu vienu lūpu. Jāņem vērā, ka iepakojumā tonis izskatās daudz košāks nekā dzīvē. Krāsojot lūpas, šo spīdumu var uzslāņot, lai saņemtu košāku rezultātu:)

    Šis nav parastais spīdums, šī ir lūpu eļļa. Pirms lietošanas to vajag sakratīt, jo šis ir divfažu produkts, kas apvieno eļļu un pigmentu. Kad viņš nedaudz pastāv var redzēt, ka produkts sadalās divās daļās.

    Lūpas pēc šis eļļas netiek sausinātas, bet mazliet mitrinātas. Tomēr lūpu balzamu šis neaizstās. Spīdums pavisam nav lipīgs un ļoti patīkams uz lūpām, bet diezgan ātri pazūd, atstājot pēc sevis pigmentu. Katram spīdumam no Juicy Shaker līnijas ir savs aromāts. Tonis 283 smaržo pēc kāda salda alkoholiskā kokteiļa. Jā, es noteikti jūtu alkoholu! Tā kā, meitenes pie stūres, esat uzmanīgas!:)))
ļoti labi saskaņojas ar MaxFactor vaigu sārtumu tonī 15 Seductive Pink - tam arī ir smuks ogu tonis

    Vienīgais mīnuss ir tas, ka spīdums izplūst ārpus lūpām, bet to var viegli risināt ar caurspīdīga lūpu zīmuļa palīdzību. Es izmantoju zīmuli no Essence un tas brīnišķīgi tiek galā ar šo uzdevumu. Spīdums brīnumainā veidā liek lūpām izskatīties mazlietiņ apjomīgākām.

    Kopumā esmu ļoti apmierināta ar savu pirkumu!:) Šis nav nekāds must have, bet vienkārši produkts, lai sevi palutinātu. Ja gribas, tad jāpērk :))

    Kur nopirkt: Douglas.
    Cena: 21.99.
    Vērtējums: 8+/10.

    Vai esi jau izmēģinājusi šo jaunumu?:) Kā patika?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru