ceturtdiena, 2017. gada 15. jūnijs

Tukšs #13: Aprīlis un Maijs

Sveiki!
Beidzot atradu nedaudz laika pastāstīt par šo mēnešu tukšiniekiem. Pa šiem mēnešiem izbeidzās diezgan daudz produktu, kā arī dažus vienkārši metu ārā, jo tie sabojājās. 

    Bio2You Sensitive zobu pasta - mans favorīts, ļoti apmierina. Ir jau vēl divas nopirktas.

    Syoss Anti-Grease sausais šampūns - patīk mazāk neka Volume versija (ar zilu uzrakstu) un daudz mazāk nekā Batiste. Vairs nepirkšu.

    Fruttini Ginger&Passionfruit ķermeņa sviests - labi mitrināja ādu, patīkami smaržoja, bet vairs nav nopērkams Latvijā. Ja būtu, tad noteikti varētu šo ieteikt - ekonomisks patēriņš, laba cena un aromāts.

    Bioderma Sensibio H2O micelārais ūdens - klasika, no kuras es gribu nedaudz atpūsties, tāpēc nopirku dažus citus ūdeņus pārmaiņas pēc. Šis patīk, labi un maigi noņem make-up. Ļoti iespējams, ka kādreiz atkārtošu.

    John Frieda Luxurious Volume kondicionieris - super foršs, mati pēc viņa ir maigi, viegli ķemmējas, bet nav smagi. Patīk labāk nekā Repair sērija no tās pašas kompānijas. Tagad paņēmu sev jaunumu Miraculous Recovery kondicionieri, bet ļoti iespējams, ka šo arī kādreiz vēl iegādāšos.

    Premier Dead Sea seja mazgāšanas želeja - laba, maigi attīrīja un nekairināja ādu, bet man šobrīd labāk patīk putas nekā tādi krēmveida līdzekļi. Šis jau sen bija gandrīz beidzies, pēc tam to ilgu laiku nelietoju, maijā pietika 2-3 reizēm un ir tukšs. Vai pirkšu atkārtoti? Laikam ka nē, vismaz tuvākajā laikā.

    L' Oreal Pure Clay zaļās maskas paraudziņš - ir ok, bet efekts apmēram tāds pats kā no vienkārša māla. Attīrīja, bet ne izcili, nedaudz dedzināja ādu, smirdēja pēc ķīmiska eikalipta (nepatīkams aromāts, man ir bijuši citi līdzekļi ar eikalipta aromātu un tas bija daudz patīkamāks). Es labāk nopirkšu sev Madaras masku, kura ir dārgākā, bet daudz labāk strādā uz manas ādas.

    Garnier Moisture+ Comfort sejas drāniņmaska - man nepatīk šis sērijas maskas, diemžēl. Ļoti smuks iepakojuma dizains, bet no pašas maskas efekts ir 0.

    Kiehl's Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance sejas maska - paraudziņa man pietika 2 reizēm, maska ļoti iepatikās un man sagribējās viņu nopirkt (noteikti, bet vēlāk, kad man beigsies manas Madaras maskas). Labi attīrīja, skrubēja ādu, bet neatstāja to sausu vai nokairinātu.

    RdeL Young lūpu eļļa - no mana Izlietot un izmest projekta, beidzot izlietoju un metu ārā. Nepatīk, īsti nemitrināja lūpas, neiesaku.

    Maybelline Baby Lips rozā - neesmu Baby Lips fane, šim ir trakas Barbijas tonis, zemas mitrinošas spējas un nesmuks dizains (nu tā jau ir gaumes lieta). Neiesaku un pati vairs nepirkšu.

    Madara Deep Moisture Fluid dienas krēms-fluīds - nepaspēju kārtīgi izmēģināt,biju atlikusi uz nākotni, bet tagad jau tas ir sabojājies un smird. 

    Max Factor False Lash Effect Voluptuous skropstu tuša - ir laba, labi piepaceļ skropstas, bet ir ļoti daudz tušu, kas man patīk vairāk, tāpēc šo atkārtoti nepirkšu.

    Catrice Prime and Fine make-up bāze - sen mētājās groziņā, nepatika un nav pat līdz pusei izmantota. Nepatīkama sajūta uz sejas un nekāda efekta.

    O.P.I. Nail Envy - izcils līdzeklis nagu atjaunošanai, vislabākais, ko esmu mēģinājusi. Metu ārā, jo jau ir vecs, bet ļoooti iesaku, ja meklējiet kaut ko nagu stāvokļa uzlabošanai.

    Essence Juice It lūpu balzams - ļoti rūgts, vāji mitrina un tonis arī man nepatīk, jo ir pārāk blāvs. Metu ārā gandrīz nelietotu, jo tādu pat nevienam nevar atdot. Mēģināju to lietot mājās sēžot pie datora (kā tas bija ar Baby Lips), bet tā garša man traki traucē.

    Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural! lūpu krāsa - ja man kāds kādreiz pateiks, ka Catrice lūpu krāsas ir labas, tad es ar to cilvēku vairs par kosmētiku nerunāšu :D. Nenormāli trekna sliktā vārda nozīmē, plūst pāri lūpu malai, bet tajā pašā laikā neklājas uz lūpām vienmērīgi un pasvītro visus sausumus. Metu ārā izlietotu tikai līdz vidum, jo ir jau veca un vienkārši nepatīk. 

    Diesel Loverdose smaržas - kādreiz ļoti patika, šobrīd arī šķiet feinas, bet noteikti nav vasaras smaržas. Ļoti sievišķīgs aromāts, nedaudz atgādina kaut La vie est belle no Lancome.

    Lūk šī tik daudz man ir tukšinieku :) Esat kaut ko no šiem produktiem mēģinājuši?:)

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru