sestdiena, 2016. gada 3. septembris

Atsauksme: Essence Juice It kolekcija

Sveiki!
Firma Essence nepārstāj iepriecināt savus pircējus ar jaunām un interesantam kolekcijām. Šoreiz ir izgājusi kolekcija ar sulīgu nosaukumu Juice It, tā sastāv no lūpu balzama, gēla toņa lūpu krāsām, spīdīga lūpu zīmuļa, vaigu sārtuma, nagu lakas un uzlīmēm, matu ķemmītes un ķiršu smaržūdeņa.

    Nagu uzlīmes ar augļiem ir ļoti mīļas, bet nav manā gaumē :) Ražotājs arī saka, ka viņas smaržo, bet es to īsti nejūtu.
    Lūpu balzams-āboliņš - ļoti smuks aksesuārs, labi mitrina, pēc konsistence un aromāta atgādina Dzintars Natural Aroma lūpu balzamu. Toni uz lūpām neatstāj, bet spīdums gan ir labs:). Ražotājs saka, ka šis ir ķirsis, bet man tas vairāk atgādina ābolu.
    Gēla toņa lūpu krāsa - šis produkts man patika vismazāk - parasts balzams ar ļoti blāvu toni, bet var just nepatīkami rūgtu garšu. Pēc tam produkts vienkārši izkrita ārā no iepakojuma. Kas man patika - neliela mentola sajūta uz lūpām.

Vai esat kaut ko mēģinājuši no šis kolekcijas?

* - produkti ir iedoti testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru