svētdiena, 2014. gada 21. decembris

Pirkumi - Decembris '14

Sveiki!
Laiks pirkumiem ir vienmēr :) Decembris ir īpašais mēnesis, kad atlaides ir tik kārdinošas, ka nevar noturēties un.. nepaņemt daudz ko divreiz lielākā daudzumā nekā vajag :)
Tikai nesakiet, ka viss ir pārāk zaļš :D
Nekas īpašs, ir tikai tas, kas nepieciešams ikdienā :)

  • Kamill roku krēms classic un intensive versijas - ne ļoti patika, nesaprotu, kāpēc visi ir sajūsmā par šo. Nav nekas īpašs, uz rokām smaržo pēc marinētiem gurķiem, kā man liekas. 
  • Essence lūpu krāsa tonī 53 all about cupcake - mans mīļākais rozā tonis, man jau tāda bija, ilgi meklēju, jo šī serija bija pazudusi. Atradu pēdējo Dominā. Esmu ļoti priecīga ^^.
  • Garnier Mineral UltraDry antiperspirants - mans favorīts forever, iztur visu darba dienu gan vasara, gan ziemā.
  • Alterra Naturkosmetik lūpu balzams - ļoti dīvaina konsistence, itkā balzams, bet ar kādam mikrodaliņām. Sākumā līkās, ka man nepatīk, bet palietojot kādu laiku sapratu, ka viņš tiešām labi mitrina :)
  • Adidas Vitality dušas želeja - vēl viens pirkums no MikroShop, ļoti patika aromāts, par tādu smieklīgu cenu, kā tur, grēks nenopirkt.
  • Garnier Fresh Essentials kosmētikas noņemšanas pieniņš - mans must-have, izcili noņem kosmētiku, nav berzēšanas sajūtas :). Tāpēc arī paņemu uzreiz divus.
  • Excellence Creme matu krāsa tonis 7.43 - laikam, no pēdēja rižā krāsa no Drogām, kuru neesmu mēģinājusi (no normālām firmām), jau domāju pēc viņas nopirkt brūno, lai aizkrāsotu visus savus eksperimentus. Pirms tam jau kādu laiku lietoju tikai bezamonijas krāsa, bet tas uz manis turas tikai pāris mazgāšanas reizēs.
  • Cofee&Chocolate svece - fantastisks aromāts, smaržo tieši kā kafija :)
  • Zenner matu aksesuārs - smuka mantiņa, atgādina grieķu stilu, tāpēc arī paņemu, jo tas ir tas, kas man patīk :)


Vairāk pirkumu būs tuvāk 31. datumam, bet pagaidām tā :) Un kā jums?

Stay Beautiful!



4 komentāri:

  1. Tā matu spalviņa-ķemme ļoti skaista, man arī ļooti patīk šādi rotājumi:)
    Essences cupcake man arī bija, bet beigās atdevu draudzenei, jo likās, ka uz manis izskatās par blāvu, bet smarža gan bija super!

    AtbildētDzēst
  2. man arī ir alterra lūpu balzāms, taču man likās, ka tas sākumā mitrināja, bet vēlāk lūpas palika tīīīk sausas. :D

    AtbildētDzēst