ceturtdiena, 2014. gada 4. decembris

Mossa Youth Defence Pure Glow toniks

Sveiki!

Savu iepazīšanos ar Madaras meitu Mossu es sāku ar sejas krēmiem, par kuriem jau bija raksts blogā. Par krēmiem es biju sajūsmā, tāpēc nevarēju paiet garām tonikam.

Tonizēšanai es pievēršu daudz uzmanības, jo mana kombinētā/taukainā āda bez tas nevar. Mans favorīts visu laiku bija Madaras toniks, bet gribas jau dažreiz pamainīt kaut ko. Tonikiem no Drogām es neuzticos, nezinu kāpēc, bet nu kā ir, tā ir.

Nesen sapratu, ka Madaras toniks man ir vai nu jau sabojājies, vai vienkārši apnicis manai ādai, jo sāka radīt kairinājumu. Tā kā ir pienācis laiks pamēģināt jauno produktu, kurš neskarts gaidīja savu laiku plauktā :)


Pirmo reizi pasmaržojot man līkas, ka tas ir melleņu dzēriens! Smaržo fantastiski, ļoti dabiski, bet neuzkrītoši. Nav alkohola smaržas, kura piemīt Madaras tonikam.

Pēc savas iedarbības viņš ir maigāks nekā Madaras toniks, domāju, ka vasarā atgriezīšos pie iepriekšējā, bet ziemai šis ir labs. Viņš dara visu, ko man vajag - noņem lieko sebumu, atsvaidzina, nesausina un tonizē. Pēc tā, ka sāku lietot šo toniku, parādījās dažas pinnes, bet, mainot sejas kopšanu, tas ir normāli, jo jaunais līdzeklis palīdz izvilkt visu, ko nevarēja iepriekšējais. Tagad jau redzu, ka jaunas problēmas neparādās, tāpēc nevar sūdzēties.

Kopumā man šis ļoti patika, vienīgais baidos, ka vasarai nederēs. Bet līdz vasarai vēl jānodzīvo un tikai tad varēs skatīties. 9/10.

Kā jums patīk Mossas produkcija? Kas ir jūsu favorīts?

Stay Beautiful!

8 komentāri:

  1. Vēl neesmu neko no Mossas mēģinājusi, bet atsauksmes esmu salasījusies ļoti labas par vairākiem produktiem.
    Ja šis tiešām smaržo pēc mellenēm, tad man varētu ļoti patikt, mellenes mīļākās ogas! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir melleņu trakums - 2 lūpu balzami, krēms, toniks... košļene! Visgaršīgākās ogas! :)

      Tiešām labi produkti, es arī ilgi nevarēju saņemties un pamēģināt. Ir plāša izvēle visiem ādas tipiem :)

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk Mossa produkti, vismaz tie, kurus līdz šim esmu izmēģinājusi, bet favorīts notiekti ir jāņogu krēmputas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani krēmputas neuzrunā, jo patīk kaut kas ļoti attīrošs un tās man liekas par maigu. Varbūt, kad visas manas sejas mazgāšanas līdzekļi būs beigušies, iegādāšos arī tos. :)

      Dzēst
  3. Man no Mossa favorīts noteikti ie jaunais mitrinošais sejas krēms, bet Mossa kosmētika mani ir patīkami pārsteigusi jau vairākkārt ar savu kvalitāti attiecībā pret cenu kategoriju.
    Nezinu vai aromāts ir dabisks, jo Madara, jā, smaržo ticami dabiski, bet Mossai drusku ir tas sintētiskumiņš, jo neviena oga tik izteikti nesmaržo :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, arī nevar neiepriecināt tas, ka Drogās bieži ir atlaides līdz pat 40% :)
      Laikam katram sava smaržu uztvere :)

      Dzēst
  4. Līdz vasarai iztērēsi un tad jau varēsi izlemt vai turpināt. :) Es kaut kā turos pie Biodermas micelārā ūdeņa, uz Mosu skatos ar aizdomu (joprojām, pat pēc labajām atsauksmēm), jo mana seja ir taukaina un piņķerīga. :D Pēc Zandas ieteikuma domāju pamēģināt Nive micelāro ūdeni.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pie mums tagad atveda Garnier micelāro, vēl viens variants :)
      Mums, es ceru, trešdien uzdāvinās Loreal ūdeni, gribas jau pamēģināt un saprast, vai viņš tiešām ir tik labs :) Jo man tie ūdeņaini kosm. noņemšanas līdzekļi ne pārāk patīk. Laikam būs jāuzrakstā par savu sejas attīrīšanu (kad visu atradīšu jaunajās mājās :))

      Dzēst