otrdiena, 2014. gada 16. decembris

Kruidvat Blueberry and Lychee Body Butter

 Sveiki!

Kas pēc vannas varētu būs labāks kā smaržīgo ķermeņa procedūru turpinājums? Šim jautājumam ir drīzāk retoriskā nozīme, jo, manuprāt, labāk par smaržīgu ķermeņa krēmu vai sviestu pēc dušas nevar būt nekas.
Šis ķermeņa sviests ir parādījies pavisam nesen, bet uzreiz mani iekaroja. Neskatoties uz to, ka skrubis no šis firmas man pavisam nepatika, tomēr, smaržas dēļ paņemu šo sviestu.

Kā jau minēju, šai firmai es ne īpaši uzticos, jo skrubī esmu vīlusies - viņš ir ok, skrubis kā skrubis, gribējās kaut ko vairāku - tagad jau ir daudz skrubju, kuri ir ar eļlām un kopjošām īpašībām, tāpēc tas man nepatika.

Ar šo ķermeņa sviestu notika kaut kas līdzīgs - viņš tiešām ir labs produkts, bet nekas vairāk. Bet viņam man arī nebija lielas prasības, tāpēc esmu apmierināta. Pēc viņa āda ir samtaina un maiga, kā arī jauki smaržo. Pēc konsistences ir ļoti biezs, pat tāds nedaudz ciets.

Viņam ir fantastisks aromāts - smaržo pēc ogu jogurta. Tas ir tas, par ko es viņā iemīlējos, neskatoties uz to, ka tā ir diezgan ķīmiskā un stipra. Bet uz ādas viņa ir maiga un pilnīgi netraucē. Ir pieejamas arī 3 citas smaržas - piens ar medu, olīvas un makadamija, kokosrieksts un šī sviests. Man parēji aromāti ne pārāk patīk, jo tie man liekas neinteresanti.

Kopumā var secināt, ko produkts ir labs, jo negaidīt no viņa neko, man šis ir vairāk aromterapijai, jo āda man nav sausa, tāpēc ķermeņa krēmi man vairāk ir prieka :) Par pilno cenu atkārtoti neiegādātos, bet par 1.99 ir labs produkts.

Cena līdz 31.12. ir 1.99 eiro, parasti cena ir 3.99 eiro.

Esat mēģinājuši kaut ko no šis firmas?

Stay Beautful!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru