ceturtdiena, 2014. gada 25. decembris

L' Oreal micelārais ūdens

Sveiki! 
Micelāro ūdeņu vilnis ir pagājis man garām, jo tieši tad, kad šis bija ļoti populārs, viņš mani vispār neinteresēja, jo ūdeņainie kosmētikas noņemšanas līdzekļi man līkās pārāk agresīvi un nepatika tā ādas berzēšana. Es domāju, ka man tika agrāk kaut kādi nepareizi līdzekļi, bet kopš tā laika lietoju tikai Garnier pieniņu. 
Bet nu tagad dabūju L' Oreal micelāro ūdeni savās rokās, pamēģināju un pat varu par viņu kaut ko pateikt... 


Pirmais, ko uzreiz pamanīju - nav nekādas smaržas. Tas ir gan pluss, jo dažreiz gādās tik smirdīgi līdzekļi, ka paliek neiespējams viņus lietot, gan arī tas, kas man nav svarīgs, jo no viegla patīkama aromāta man nekā slikta nebūtu :). Bet nu tā kā šis līdzeklis ir domāts jūtīgai ādai, tas noteikti ir pluss.

Kosmētiku viņš noņem ātri un labi. Ūdensizturīgo tušu es nelietoju, bet domāju, ka ar viņu viņš arī tiktu galā. Seja paliek svaiga un nav plēves, bet nevaru nenomazgāt viņu. Vienu dienu pamēģināju no rīta nemazgāt seju ar ūdeni, bet iztīrīt ar šo. Sajūta bija ok, bet līkās, ka seja tomēr nav līdz galam tīra. Nu nevaru es tā, man vajag nomazgāt ar ūdeni un tikai tad es jutīšos tīra. Kā toniks priekš manis būtu par maigu.

Cena bez atlaidēm, 6.33, 26. decembrī veikalos Drogas būs iespēja iegādāties to tikai par 3.15 eiro.

Kā jums patīk šis micelārais ūdens?

Paldies manam darba devējam par iespēju izmēģināt šo produktu. Mans viedoklis ir mans viedoklis, tas nav ne no kā atkarīgs. :)

Stay Beautiful!

6 komentāri:

  1. Man patīk Bioderma micelārais ūdens, citus neesmu lietojusi. Wow, paldies, ka padalījies, rīt no rīta aizčāpošu līdz Drogām. Atlaide iespaidīga! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, atlaide ir laba, malači L' Oreal, forši izdomāja. bet šo maz pirka. man vakar viena sieviete pajautāja - kas tas par ūdeni, ko ar viņu darīt - dzert? :DDDD

      Dzēst
  2. šis pagaidām ir mans favorīts. patīk labāk kā Bioderma, liekas, ka attīrīšanai mazāk pūļu jāpieliek. izmantoju tikai kosmētikas noņemšanai, no rītiem liekas lieks solis sejas kopšanā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. piekrītu, man šis ir tikai kosmētikas noņemšanai, sejas attīrīšanai un tonizēšanai ir savi līdzekļi :)

      Dzēst
  3. Ar mani notika tieši tā pat, kad visi apdziedāja šo, tas galīgi neinteresēja, un pirkt negribējās, jo lielai daļai jau šos piešķīra mēģināt, man bija tāds meh..
    Savējo laikam nopirku kaut kā novembrī (?) neatceros. Bet nu jau stāv tukšajā tarā. Ja godīgi man ļoti patika, bet tā kā tīriju ar to gan acis, gan sejas, izlietojās ļooti ātri.
    Patīk arī sarkanā Bioderma, Avene micelārais, tagad lietoju Nivea (arī pirmo reizi) un nākamais gaida Garnier! :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es šo lietoju bieži, kā kuru reizi - pēc noskaņojuma izvēlos pieniņu vai ūdeni, bet tomēr pieniņš pagaidām uzvar :)

      Dzēst