piektdiena, 2017. gada 10. marts

Atsauksme: Stenders roku krēmi un lūpu balzami

Sveiki!
Mēnesi atpakaļ man bija Dzimšanas dienā un dažas draudzenes, kā sarunājušas, uzdāvināja man Stendera komplektus, kas sastāvēja no roku krēma un lūpu balzama. Šoreiz gribas padalīties iespaidos par šiem produktiem, jo iepriekš nebiju tos lietojusi.

    Dāvanā es saņēmu divus roku krēmus un trīs lūpu balzamus - komplekti bija ar dzērveņu un greipfrūtu aromātiem, bet vienai dāvanai nāca klāt arī lūpu balzams no jaunās smiltsērkšķu kolekcijas. Meitenes labi zin manu gaumi, tāpēc visi aromāti - greipfrūta, smiltsērkšķu un dzērveņu man ļoti patīk. Roku krēmu aromāti ir vidēji spēcīgi un diezgan ilgi paliek uz rokām. Lūpu balzamiem aromāti ir ļoti maigi, pēc uzklāšanas nav jūtami.

    Sākšu ar roku krēmiem. Krēmi ir vidējas konsistences - nav pārāk šķidri, bet arī nav ļoti biezi. Krēms diezgan ātri iesūcas ādā, labi to mitrina, bet nav nekāds superbarojošs vai atjaunojošs - ir labs ikdienas mitrinošs krēms rokām. Neatstāj lipīgu kārtiņu, bet toties atstāj smuku aromātu. Ļoti kompakts un ērts iepakojums, kuru izmēra dēļ ir ļoti viegli ņemt līdzi.
Vērtējums: 8/10.


    Lūpu balzami ir diezgan barojoši, ļoti intensīvi mitrina un palīdz lūpām saglabāt maigumu ziemas laikā. Iepakojumi ir gaumīgi un ērti. Neko sliktu nevaru teikt, jo šie lūpu balzami tiešām man nerada nekādu vajadzību lietot kaut kādus papildus līdzekļus lūpām.
Vērtējums: 9/10.

Vai esat kaut ko lietojuši no šiem produktiem? Kā patika?:)

AV

6 komentāri:

  1. roku krēmi man patika, bet ir tādi "paplāni". lietoju tīri smaržas dēļ, jo ar sauso roku ādu galā netiek, bet turēšanai blakus datoram ir ok.
    lūpu balzāmi gan patīk, biezi, barojoši. šoziem nevienu brīdi neradās sausu lūpu problēma, tā ka šie ir uz palikšanu manā plauktiņā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nav sevišķi sausa roku āda, tāpēc mani apmierina krēmu iedarbības līmenis :)

      Dzēst
  2. Balzaamus gribeetu izmeeginaat, smarzhas arii "garshigas" izskatas :)

    Anete,
    www.lapoudreblog.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, vienīgais, ka dzērveņu krēma aromāts man īsti neasociējas ar dzērvenēm, bet tik un tā šķiet patīkams :)

      Dzēst
  3. Man roku krēmi likās visai sausinoši, tāpēc tos nepirku.. lūpu balzāmi gan nav mēģināti :) Atceros, ka visi roku krēmi nenormāli forši smaržoja ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katram savējais :))
      Balzami ir superīgi, vieni no labākajiem, ko esmu mēģinājusi pēdējā laikā :)

      Dzēst