svētdiena, 2016. gada 25. septembris

Atsauksme: Dzintars Spa Premium maska jebkura tipa matiem

Sveiki!
Vienmēr ar prieku atbalstu vietējos ražotājus un mēģinu Latvijā ražotas preces. Šodien pastāstīšu par vienu no tām - Dzintara matu masku.

    Man testēšanai tika iedota matu maska ar kokosrieksta un vaniļas aromātu. Teikšu godīgi, ka liels kokosriekstu vai vaniļas aromātu fans, bet šai maskai aromāts ir ļoti maigs, nav uzbāzīgs un pēc tam uz matiem ilgi nepaliek. Kopumā ir 5 varianti, visus var apskatīt šeit. Es labprāt vēl izmēģinātu masku ar arbūza vai greipfrūta aromātiem.

    Ko sola ražotājs:
    Maska baro, nostiprina, atjauno matu struktūru un elastību. Satur argana eļļu, kviešu mikroproteīnus un pantenolu, kas ne tikai brīnišķīgi atjaunina bojātus matus, bet piešķir tiem skaistu spīdumu. Jūras aļģu ekstrakts un rožūdens bagātīgi piesātina matus ar barības vielām un padara tos daudz elastīgākus. Piemīt patīkams, piesātināts aromāts. Piemērots jebkura tipa matiem. Satur līdz 95% dabiskas izcelsmes izejvielu.

Lietošana: ieziest mitros tīros matos un maigi masējot vienmērīgi izlīdzināt pa matiem, pēc 3-5 minūtēm izskalot.

    Maska sāk darboties uz matiem uzreiz pēc uzklāšanas. Steigā var viņu izmantot kā balzamu, turot mazāk ka minūti - rezultāts būs redzams. Bet, lai dabūtu no maskas maksimālo efektu, iesaku viņu paturēt uz matiem 5-10 minūtes. Mati būs fantastiski gludi, viegli ķemmējami un vienkārši priecīgi :). Šodien nevaru pārstāt pieskārties saviem matiem, jo tie izskatās ļoti veselīgi un labi, kā arī ir ļoti patīkami pieskārienam. Vienīgais mīnuss - nepiešķir matiem spīdumu.

    Maskai ir pašķidra konsistence, tāpēc man sākumā šķita, ka tā tērēsies ļoti neekonomiski, bet praksē izrādās, ka pietiek ar ļoti nelielu produkta daudzumu, lai sasniegtu labu rezultātu.

    Kas vēl man ne līdz galam patika - iepakojums. Tā gan ir gaumes lieta, bet man viņš šķiet vecmodīgs.

    Ļoti problemātiskiem un bojātiem matiem, laikam, šī maska būs par vāju, bet visiem pārējiem noteikti iesaku! Efekts ir jūtams un ļoti foršs. Ja meklējat kaut ko lētāku nekā Wella maska, kura ir mans favorīts, tad iesaku ieskatīties!

    Kopumā varu pateikt, ka biju ļoti pārsteigta un negaidīju no Dzintara maskas tik labu rezultātu :). Tā noteikti ir labāka nekā daudzas maskas, ko esmu mēģinājusi (Garnier, Dove, Siberica).

Vērtējums: 8+/10.
Kur nopirkt: Dzintara veikali visā Latvijā.

Vai esat mēģinājuši kaut ko no Dzintara Spa Premium sērijas? Kā patika?

* - produkts ir iedots testēšanai. Mans viedoklis ir 100% neatkarīgs.

AV

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru