sestdiena, 2016. gada 9. jūlijs

Losers #2

Sveiki!
Es zinu, ka daudziem patīk raksti par produktiem, kas lika vilties. Man pašai vairāk patīk rakstīt par to, kas man patīk, bet zinu, ka raksti par lūzeriem ir ļoti noderīgi un pašai arī patīk tos lasīt.

    Garnier micelārais ūdens kombinētai ādai - mani tūlīt nositīs šī produkta fani, kuru ir diezgan daudz :D Bet nu es neesmu to starpā. Jā, it kā šis līdzeklis ir paredzēts kombinētai/taukainai ādai, bet tas taču nenozīmē, ka tam jāsausina āda! Mana āda jutās briesmīgi sausa pēc kosmētikas noņemšanas ar šo līdzekli. Neesmu mēģinājusi Garnier versiju rozā pudelītē (un arī negribās pēc tādas pieredzes). Tagad regulāri lietoju Biodermu, kas ir miljons reizēs labāks nekā šis. Tagad Garnier izmantoju, lai noņemtu swatch'us no rokām.

    Dove losjons ķermenim - ļoti lipīgs! Vāji mitrina ādu, ir ļoti jūtams uz tās. Lipīgu kārtiņu var just līdz pat nākamai dušai. Vienīgais pluss - aromāts. Pašai ir tāda neitrāla attieksme pret to, bet draugam patika:).

    Essence 3D un vispār acu ēnas - ļoti vāji pigmentēti produkti. Vajag ļoti pacenties, lai dabūtu kaut kādu toni uz acīm, dod tikai spīdumus vai ļoti caurspīdīgu tonīti. Man ir bijušas vēl dažas ēnas no Essence, visas atdevu draudzenēm, kas ne tik ļoti aizraujas ar kosmētiku.

    Essence pūderis - šis ir pūderis no pamata Essence sortimenta un tas ir nenormāli smags. Āda jūtas kā zem maskas un neelpo. Matējošs efekts gan ir labs, bet nu var atrast labāku alternatīvu par budžetam draudzīgu cenu. Skolas laikā gan daudz lietoju, jo cits nebija mēģināts. Starp citu, šis ir otrais tāds pūderis, kas man saplīsa.  Kādreiz nokrita vesela kaste ar manu kosmētiku, bet saplīsa tikai šie divi pūderi. Sakritība? :D

    Nivea In-Shower Body Lotion - ķermeņa balzams lietošanai dušā. Nav nekāda mitrinoša efekta, ķermenis it kā ar parafīnu sasmērēts. Smaržo patīkami, āda šķiet maiga, bet tas ir tikai kosmētiskais efekts.

Kādi produkti nepatika jums? Varbūt, ir cits viedoklis par augstāk minētiem produktiem?
AV

2 komentāri: